به گزارش سی‌‌ان‌‌بی‌‌سی، لیگ ملی فوتبال زنان قراردادی چند ساله با پلت‌فرم رمزنگاری وویجر دیجیتال امضا کرده است تا آخرین لیگی باشد که وارد این فضا می‌شود. علاقه‌‌مندان به ورزش تقریبا ۲ برابر بیشتر از طرفداران غیر ورزشی اظهار می‌‌کنند که با ارزهای دیجیتال آشنا هستند.

شرکت‌های رمزارز مشتاق دستیابی به مخاطبان جدید و ورود بیشتر به جریان اصلی هستند و به سرعت به‌‌ بزرگ‌ترین تبلیغ‌‌کنندگان و حامیان مالی در ورزش تبدیل خواهند شد.

استیو ارلیش، مدیرعامل وویجر اظهار کرد: ما این روند را فرصتی برای تعامل واقعی با بازیکنان، طرفداران و جامعه لیگ ملی فوتبال زنان‌ می‌‌دانیم. بر اساس نظرسنجی‌‌های مختلف، مردان ۲ برابر زنان روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌‌گذاری می‌‌کنند.  لیگ‌‌های ورزشی به سرعت از رمزنگاری استقبال کردند، زیرا بسیاری به دنبال افزایش درآمد برای جلوگیری از ضررهای ناشی از بیماری همه‌‌گیر هستند و یک دسته حمایت مالی ایجاد کردند که کمتر از یک سال پیش به ندرت وجود داشت.  ارلیش گفت: «نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که بین علاقه‌‌مندی به ارزهای دیجیتال و طرفداران ورزش تقابل زیادی وجود دارد. بر اساس نظرسنجی، علاقه‌‌مندان به ورزش تقریبا ۲ برابر بیشتر از طرفداران غیر ورزشی می‌گویند که با ارزهای رمزنگاری شده آشنا و ۲۴ درصد از پاسخ‌‌دهندگان طرفدار ورزش دارای رمزنگاری هستند.» باشگاه‌های بارسلونا و منچستر‌سیتی، ۲ تا از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان، پس از مطرح شدن سوالاتی در مورد اعتبار شرکت‌ها، مجبور به لغو قراردادهای حمایت مالی مرتبط با رمزارز شدند.