وزارت دارایی انگلیس گفت: این رویکرد قابلیت تبدیل همتراز به ارز فیات را بر اساس تقاضا تضمین می‌‌کند. اواخر امسال، بریتانیا در مورد ایجاد مقررات برای مجموعه بزرگ‌تری از دارایی‌‌های رمزارزی مانند بیت‌کوین، با در نظر گرفتن مصرف انرژی این بخش، مشورت خواهد کرد. گلن گفت: اگر قرار است فناوری‌‌های رمزارز بخش بزرگی از آینده باشد، پس ما در بریتانیا می‌خواهیم در این بخش حضور داشته باشیم.

ظرفیت عظیم رمزارزها را شاهدیم و می‌خواهیم از هر فرصتی حداکثر استفاده را ببریم. طرح تفصیلی بریتانیا هم ظرفیت بلاک‌چین را توسعه می‌دهد، اینکه آیا می‌توان از آن برای انتشار اوراق قرضه دولتی بریتانیا استفاده کرد؟ وی گفت: نمی‌دانم اما جواب را پیدا می‌کنیم. رگولاتورها در تلاشند تا به رمزارزها در سراسر جهان بپردازند و اتحادیه اروپا در مقابل پیش‌نویس قانون بازارهای رمزارز قرار دارد. ریشی سوناک، وزیر دارایی بریتانیا نیز از ضرابخانه سلطنتی خواسته تا یک توکن غیر قابل معاوضه تولید کند که قرار است تا تابستان منتشر شود.

ان‌اف‌تی یک ارز دیجیتال غیر قابل معاوضه در بلاک‌چین است که تراکنش‌‌های آن در شبکه ثبت می‌شود. گلن گفت: یک سیستم نظارتی، توسط بانک انگلستان و اف‌سی‌آی در سال آینده برای آزمایش کاربرد بلاک‌چین در زیرساخت‌های بازار راه‌‌اندازی خواهد شد. گلن گفت که کمیسیون قانونی مربوطه، وضعیت حقوقی سازمان‌های مستقل را که از بلاک‌چین استفاده می‌‌کنند، در نظر خواهد گرفت، در حالی که عملیات رمزارز در مالیات نیز مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. به‌طور کلی، این‌طور فکر نمی‌‌کنیم که تهیه این کد مالیاتی برای آسان‌‌تر کردن کارکرد رمزارزها مشکل باشد. او گفت که بریتانیا همچنین به دنبال حذف عوامل بازدارنده برای مدیران صندوق‌هاست تا رمزارزها را در پرتفوی خود جای دهند.