لوئیس دیجوی به رویترز گفت: سرویس پست آمریکا همزمان با تلاش برای حذف ۱۶۰ میلیارد دلار بدهی پیش‌بینی شده در مدت ۱۰ سال، تاثیر هزینه‌های بالاتر را احساس می‌کند.  رئیس اداره پست آمریکا گفت: تورم به میزان قابل ملاحظه‌ای بالاتر از پیش‌بینی ما در این برنامه بوده است و تصور می‌کنم ما امسال در تورم برنامه‌ریزی نشده، ۸/ ۱ میلیارد دلار هزینه بیشتر متحمل خواهیم شد.  اداره پست آمریکا در سال منتهی به ۳۰ سپتامبر، ۹/ ۴ میلیارد دلار ضرر خالص از درآمد ۱/ ۷۷ میلیارد دلار و ۸۲ میلیارد دلار هزینه را گزارش کرد. انتظار می‌رود اداره پست آمریکا در گزارش نتایج مالی خود در پنجم مه، جزئیات بیشتری از تاثیر تورم ارائه کند.

اداره پست آمریکا اوایل ماه میلادی جاری به کمیسیون رگولاتوری پست، افزایش قیمت تمبر نامه درجه یک از ۵۸ سنت به ۶۰ سنت را گزارش کرد و قیمت کلی نامه درجه یک را تقریبا ۵/ ۶ درصد افزایش داد. این سازمان قیمت تمبرها را در اوت سه سنت بالا برده بود. اداره پست آمریکا خاطرنشان کرد این افزایش قیمت پایین‌تر از نرخ تورم سالانه ۵/ ۸ درصد است. دیجوی که به مسائلی نظیر هزینه‌های حمل‌ونقل و نیروی کار اشاره کرد، درباره تاثیر تورم پیش‌بینی شده و ضرورت افزایش قیمت‌ها، صریح بود و درباره کمبود مالی در این سازمان هشدار داد.

اداره پست آمریکا تحت قانونی که ماه جاری، توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا امضا شد، حدود ۵۰ میلیارد دلار کمک مالی از کنگره دریافت کرد. با این حال دیجوی گفت: باید حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیارد دلار از هزینه‌ها کاسته شود و درآمد اداره پست تا یک دهه آینده حدود ۲۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کند تا اهداف مالی محقق شود. بر اساس گزارش رویترز، با کاهش حجم نامه‌ها، اداره پست آمریکا از سال ۲۰۰۷ بیش از ۹۰ میلیارد دلار ضرر خالص گزارش کرده است. این سازمان در فوریه، ضرر خالص سه ماهه ۵/ ۱ میلیارد دلار را به ثبت رساند.