از سال ۹۴ با تدوین برنامه طرح تحول، چشم‌انداز ۱۰ ساله رفاه را طراحی کردیم که در پایان دوره سه ساله (انتهای سال ۹۶) توانستیم با احیا و بازسازی رفاه هم در بعد زیرساختی و فضای فروشگاهی و هم در بخش‌های تامین کالاها، وضعیت را به‌گونه‌ای تغییر دهیم که اکنون شاهد اقبال گسترده مردم در فروشگاه‌های سراسر کشور هستیم. وی با اشاره به اینکه میزان تخفیفات رفاه از ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته، افزود: با همکاری تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کالای رفاه، تلاش کردیم تا مکانیزم‌هایی را طراحی کنیم تا در یک چرخه مناسب و مثبت توزیع کالا با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

گل زاده با بیان اینکه صنعت خرده‌فروشی در دنیا، سهم ۸۰ درصدی را در فروش دارد درحالی‌که این سهم در ایران ۸ درصد است، افزود: بزرگ‌ترین مشکل تولیدکنندگان ایرانی در توزیع، فروش، برندینگ و بازاریابی محصولات است. ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای حمایت از تولید داخلی و بومی طرح حمایت از تولید بومی را اجرا کرده‌ایم. وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید تنها با سیستم فروش موفق به‌ثمر خواهد رسید، گفت: ما یک شبکه توزیع سراسری و مدرن هستیم که می‌توانیم محرک اصلی تولیدکنندگان باشیم. در همین حال مشتریان اصلی ما مردمی هستند که می‌خواهند خرید مناسبی را در این زنجیره داشته باشند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از تولیدات کشور ما جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند، افزود: باید به بحث‌های کارآفرینی و حمایت از این تولیدات توجه کنیم. در این مسیر نقش نیروی انسانی و همت مردم نقش اساسی دارد؛ زیرا مطالعه کشورهای توسعه‌یافته نیز گویای اهمیت تلاش جمعی برای کارآفرینی است و دولت به تنهایی نمی‌تواند تاثیرگذاری چندانی در این بخش داشته باشد. گل زاده با تاکید بر اینکه به‌عنوان یک بنگاه خصوصی در کنار دولت هستیم، تصریح کرد: مرحله دوم طرح سبد حمایت غذایی دولت آغاز و مشمولان این طرح با شارژ شدن کارت خود از سوی نهادهای حمایتی و دولت می‌توانند با خرید از فروشگاه رفاه از امکانات ویژه این فروشگاه برخوردار شوند. وی در ادامه به طرح فروشگاه رفاه برای کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: برای کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در مناطق زلزله زده کرمانشاه، برنامه فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته‌ایم تا با شناسایی توانمندی‌ها و ایجاد کارگاه‌هایی در این منطقه و یک برنامه بلندمدت، ضمن ایجاد کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار در بخش‌های مختلف، آنها را به مجموعه بزرگ رفاه اضافه کنیم.