عیسی رضایی با اعلام این مطلب به «دنیای اقتصاد» گفت: فروش اقساطی با حکمت کارت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا ویژه شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح که به‌دلیل اتمام اعتبار قطع شده بود، به زودی ارائه خواهد شد. وی با بیان اینکه در گذشته تامین اعتبار فروش اقساطی کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا از طریق یک بانک انجام می‌پذیرفت، افزود: با اتمام مدت قرارداد با بانک مزبور در سال‌جاری، با دو بانک دیگر رایزنی انجام شده و قرار است اعتبار لازم به فروشگاه‌های اتکا تخصیص یابد.

به گفته مدیر عامل سازمان اتکا، با تامین اعتبار از سوی دو بانک مزبور به‌زودی فروش اقساطی کالاهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا برای شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح آغاز خواهد شد. رضایی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای توسعه شعب فروشگاهی در سال آینده، افزود: درحال‌حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با شبکه گسترده شعب فروشگاهی رتبه اول فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران را از نظر توزیع و فروش کالا در اختیار دارد. مدیر عامل سازمان اتکا ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با ظرفیت پردازش ۱۸هزار قلم کالا و شبکه گسترده توزیع و فروش در ایران توانسته است بخش قابل توجهی از تولیدات داخلی را با قیمت رقابتی و تخفیفات ۱۰ تا ۴۰ درصدی در اختیار مشتریان قرار دهد.

مدیرعامل سازمان اتکا کاهش هزینه‌های توزیع، ارائه کالا با قیمت و کیفیت مناسب‌تر، صرفه‌جویی در زمان خرید، هوشمندسازی خدمات، لیزینگ کالاهای بادوام و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان را از اهداف سازمان اتکا دانست و گفت: توسعه شبکه فروشگاه‌های مجازی «اتکا لاین» با هدف خرید عموم مردم در کوتاه‌ترین زمان از اولویت‌های اجرایی سازمان اتکا است.