•   روز چهارشنبه، لیست تایید صلاحیت کاندیداهای اتاق بازرگانی از سوی انجمن نظارت بر نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور اعلام شد. البته اعلام این لیست‌ها به تدریج از سوی این انجمن صورت گرفت. اما جالب آنکه با گذشت دو روز از موعد تعیین شده برای اعلام تایید صلاحیت‌های کاندیداها، هنوز بندرعباس، کرمانشاه و شیراز، کاندیداهای تایید صلاحیت شده را اعلام نکرده‌اند. این در حالی است که روز گذشته آغاز تبلیغات انتخاباتی بود ولی هنوز تکلیف این سه اتاق مشخص نیست.
  •   در لیست اتاق بازرگانی تهران پس از انتشار تغییراتی حاصل شد که به این شرح است: نخست آنکه در ابتدا این لیست ۱۷۵ نفر بود؛ اما به ۱۷۶ نفر افزایش یافت. دوم آنکه نام دو کاندیدای انصرافی یعنی فرهاد فزونی و مرتضی هداوندی از لیست حذف شد. سوم آنکه نام سه نفر به‌عنوان کاندیداهای تایید صلاحیت شده، در این لیست جای گرفت که عبارتند از سعید محمدی، محمد امیرزاده و سیدمرتضی‌ هاشمی. این سه نفر به گروه بازرگانی اضافه شده‌اند. در گروه بازرگانی که پیش از این، ۸۸ نفر به رقابت می‌پرداختند، درحال‌حاضر ۸۹ نفر پا به میدان رقابت برای کسب ۱۶ کرسی اتاق گذاشته‌اند. البته جابه‌جایی گروهی نیز در لیست جدید شکل گرفته است. سید موسی آقایی لنکرانی که در لیست ابتدایی در گروه بازرگانی بود، وارد گروه معدن شده است. از سوی دیگر سید علی محمد ابوئی مهریزی که در لیست ابتدایی در گروه صنعت به رقابت می‌پرداخت، در لیست نهایی وارد گروه معدن شده است. بنابراین درحال‌حاضر گروه معدن دارای ۱۰ کاندیدا برای کسب ۴ کرسی است. گروه صنعت نیز دارای ۵۴ کاندیدا برای کسب ۱۴ کرسی است. تنها گروهی که هیچ تغییری در آن رخ نداده، گروه کشاورزی است.
  •   تبلیغات تلگرامی شروع شده و گروه‌های انتخاباتی به فعالیت در فضای مجازی روی آورده‌اند. «پیشگامان تحول»، یکی از ائتلاف‌های حاضر در انتخابات است که با تشکیل کانال تلگرام اعلام حضور کرده است. این گروه تلفیقی از پیشگامان وفاق و خواستاران تحول است که در دوره گذشته رقبای انتخاباتی بودند. ائتلاف «برای فردا» هم با راه‌اندازی کانال تلگرامی، سعی در ارائه برنامه‌های خود دارد. اما هنوز لیستی از این ائتلاف‌ها منتشر نشده است.
  •   پویش «اتاقی برای همه» نیز گروهی است که هنوز خبرهای موثقی از آن در دست نیست. در بیانیه‌ای اعلام شده که اتاقی برای همه درحال تدوین لیست کاندیداها در اتاق‌های شهرستان‌ها و تهران است. البته هنوز مشخص نیست که چه کسانی گرداننده این گروه انتخاباتی هستند. در بیانیه این پویش آمده است: با توجه به ویژگی فراگیر بودن و شایسته‌سالاری در اتاق‌های سراسر کشور، در لیست «اتاقی برای همه» در انتخابات اتاق تهران، کاندیداهای ذی‌صلاحی از گروه‌های سنتی نظیر ائتلاف برای فردا، تحول خواهان، فعالان توسعه و پیشگامان تحول نیز در کنار دیگر نامزدها حضور خواهند داشت.