افتتاح 29 فروشگاه جدید رفاه

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این خصوص گفت: رفاه در راستای برنامه توسعه‌ای که برای صنعت خرده‌فروشی و شعب خود در نظر گرفته است، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه‌های جدید کرده و برای ایجاد فضای مفرح، بازسازی فروشگاه‌های قدیمی را نیز در دستور کار قرارداده است.

رسول محمدی تاکید کرد: با اضافه شدن فروشگاه‌های جدید، رفاه درحال‌حاضر تعداد ۷۳۰ فروشگاه در سراسر کشور دارد که برخی از فروشگاه‌ها از جمله بوشهر با سرمایه‌گذاری قابل‌توجه راه‌اندازی شده‌اند تا بتواند بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان ارائه دهند. وی تاکید کرد: این فروشگاه‌ها که در تهران، یزد، البرز، اصفهان، تبریز، اراک، ایلام و بوشهر افتتاح شده‌اند، حدود ۴۰ هزار مترمربع به متراژ فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اضافه می‌کنند که منجر به افزایش چشمگیر میزان اشتغال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خواهد شد.

محمدی در ادامه اظهار کرد: غرفه‌های تخصصی لوازم‌خانگی سنگین و سبک، موادغذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک (نانوایی) و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از جمله خصوصیاتی است که این فروشگاه‌ها را متمایز می‌کند. وی با اشاره به آمار اشتغال‌زایی در رفاه اظهار کرد: تعداد نیروی انسانی شاغل در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به بیش از ۱۱ هزار نفر می‌رسد؛ این درحالی است که این شرکت رکورد فروش روزانه ۷۵۰ میلیارد ریال را در سال ۹۸ شاهد بوده که با تخفیفات بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در جشنواره‌های ماهانه حراجستون به مشتریان همراه بوده است.

وی رقم سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای فروشگاه‌های جدید را بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود باعث افزایش میزان قابل‌توجه سهم بازار رفاه از صنعت خرده‌فروشی شود. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه تمرکز بر تولید محصولات با برند رفاه و انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌های مختلف را موردتوجه قرارداد و گفت: رفاه با تولید محصولات مختلف از جمله گروه پروتئین به سمت کاهش هرچه بیشتر سبد محصولات غذایی حرکت کرده است تا بتواند با برند رفاه محصول باکیفیت را با هزینه کمتر به مشتری برساند.