خدمات ثبت : براساس تکالیف مندرج در طرح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار، اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مکلف است با ایجاد میز خدمت در این پنجره واحد، طی مدت حداکثر ۲ روز کاری اقدامات مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسوولیت محدود را به متقاضیان ارائه دهد. این اقدامات شامل‌ احراز هویت متقاضی، بررسی نام‌های پیشنهادی و محتوای الکترونیک، تایید نهایی نام پیشنهادی، صدور آگهی تاسیس، تحویل نسخه نهایی و تایید شده مدارک و ممهور به مهر برجسته ثبت شرکت‌ها شامل شناسه‌ملی و شماره ثبت شرکت تازه تاسیس به متقاضی، ارسال محتوی الکترونیکی آگهی به روزنامه رسمی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین‌اجتماعی و روزنامه کثیرالانتشار و همچنین‌ تایید درخواست پلمب دفاتر قانونی پس از پذیرش و اسکن اظهارنامه می‌شود.

دریافت کد کارگاهی : سازمان تامین‌اجتماعی نیز در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اتاق تهران میز خدمت مستقر کرده ‌است. بر این اساس‌ نمایندگان این سازمان مکلف هستند خدمات مربوط به این نهاد را طی مدت حداکثر ۴ ساعت به‌گونه‌ای به متقاضیان ثبت شرکت با مسوولیت محدود و سهامی خاص ارائه دهند که هیچ نیازی به حضور متقاضی برای دریافت کد کارگاهی در سازمان تامین‌اجتماعی نباشد.

خدمات میز سازمان تامین‌اجتماعی در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اتاق تهران شامل ارجاع درخواست‌ها به شعب سازمان، ارائه کد رهگیری به اداره ثبت شرکت‌ها، تعیین نوبت بازرسی، بازرسی از محل و تخصیص کد کارگاهی، ارسال پیامک کد کارگاهی به متقاضی و ارسال به اداره ثبت شرکت‌ها، ارسال گزارش بازرسی به سازمان امور مالیاتی و همچنین‌ ارسال سریع اطلاعات شرکت ثبت‌شده به شعب سازمان تامین‌اجتماعی برای انجام بازرسی در کمترین زمان ممکن و اخذ کد کارگاهی، می‌شود.

دریافت کد اقتصادی :باجه سازمان امور مالیاتی نیز در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اتاق تهران با هدف انجام اقدامات موردنیاز متقاضیان ثبت شرکت طی مدت زمان حداکثر ۴ ساعت ایجاد شده ‌است به‌گونه‌ای که متقاضیان برای دریافت کد اقتصادی و تشکیل پرونده نهایی مالیات ارزش‌افزوده، نیازی به مراجعه حضوری به شعب این سازمان در تهران نداشته باشند.

بر این اساس، اقداماتی شامل تکمیل ثبت‌نام مالیات مستقیم، ارسال پیامکی کد اقتصادی، تحویل مدارک فیزیکی متقاضی، تشکیل پرونده فیزیکی مالیات ارزش‌افزوده و نیز پرداخت هزینه نیم‌در هزار مالیاتی از جمله خدماتی است که نمایندگان سازمان مالیاتی در پنجره واحد فیزیکی اتاق تهران به متقاضیان ارائه می‌دهند.

ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار: روزنامه کثیرالانتشار نیز که نهادی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران، باجه و میز خدمت دارد. در این باجه خدمات‌رسانی، بررسی پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار و همچنین ارائه راهنمایی برای پرداخت هزینه الکترونیکی و تایید آگهی تاسیس شرکت، صورت می‌گیرد.

انتشار آگهی روزنامه رسمی : شرکت سهامی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران نیز با استقرار میز خدمت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران، خدمات مربوط به انتشار آگهی تاسیس شرکت را به متقاضیان ارائه می‌دهد. براساس تکالیف محوله، روزنامه‌رسمی مکلف است فرآیند ثبت درخواست برای انتشار آگهی تاسیس شرکت را به‌نحوی تنظیم کند تا تاییدیه و پذیرش برای چاپ آگهی تاسیس شرکت به‌صورت برخط و طی مدت زمان حداکثر یک ساعت پس از درخواست متقاضی، انجام پذیرد. در این باجه، بررسی پرداختی‌های روزنامه‌رسمی و راهنمایی به متقاضیان برای ثبت‌نام در سایت روزنامه و رفع موانع موجود در سایت تا حصول نتیجه لازم، ارائه می‌شود.

صدور بارکد پستی : شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران دارای میز و باجه خدمات‌رسانی است. براساس تکالیف محوله، شرکت ملی پست مکلف شده‌است با استقرار کارشناسان خود در محل پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران، با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، فرآیند ثبت درخواست دفاتر پلمب قانونی را به نحوی تنظیم کند تا دریافت نهایی این دفاتر حداکثر طی یک روز کاری پس از درخواست الکترونیکی متقاضی در محل قانونی شرکت ثبت‌شده، تحویل شود. صدور بارکد پستی تاسیس و درج اطلاعات متقاضی در سامانه پست و همچنین، صدور بارکد پستی پلمب دفاتر و درج اطلاعات در سامانه ثبت شرکت‌ها از جمله خدماتی است که در باجه ارائه می‌شود و از مراجعه حضوری متقاضی ثبت و تاسیس شرکت به دفاتر پستی جلوگیری می‌کند.

مشاوره ثبت علامت تجاری: اداره ثبت علامت تجاری نیز با ایجاد باجه در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران به ارائه برخی خدمات حضوری به متقاضیان ثبت شرکت مشغول است. ارائه مشاوره‌های لازم در زمینه ثبت علائم تجاری، طرح صنعتی و اختراعات، مشاوره در زمینه اعتراض، کمیسیون ماده ۱۷۰ و دادگاه‌های مربوط به علائم تجاری، مشاوره در زمینه جست‌وجوی اسامی و لوگو و همچنین طرح‌های صنعتی و اختراعات‌ و نیز مشاوره در زمینه تمامی فرآیندهای مربوط به تغییرات بعد از ثبت علائم تجاری، اختراعات و طرح‌های صنعتی از جمله خدمات میز اداره ثبت علامت تجاری در پنجره واحد است. اتاق بازرگانی تهران نیز در این فرآیند تامین بستر و زیرساخت‌های سخت‌افزاری خدمات‌دهندگان را برعهده گرفته و با تامین فضای مناسب برای سازمان‌های دخیل و فعالان اقتصادی مراجعه‌کننده، تلاش کرده است زمینه مناسب برای خدمات‌دهی به فعالان اقتصادی فراهم شود.