پنج اپلیکیشن محبوب

در مطلب حاضر پنج اپلیکیشن پراستفاده معرفی می‌شود. برای انتخاب آنها دیدگاه‌های مصرف‌کنندگان و رتبه آنها در فروشگاه‌های اپل و گوگل در نظر گرفته شده است. البته انتخاب در بین اپلیکیشن‌هایی صورت گرفته که از لحاظ امنیت در جایگاه بالا قرار دارند. نهادهای مختلف هر سال نظرسنجی‌هایی درباره میزان محبوبیت اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین انجام می‌دهند. تمامی اپلیکیشن‌هایی که در مطلب حاضر معرفی می‌شود پرطرفدار هستند بنابراین رتبه‌بندی نشده‌اند و طبق حروف الفبا معرفی می‌شوند.

نخستین اپلیکیشن مربوط به الی بانکAlly Bank است. این اپلیکیشن که تنها به شکل آنلاین خدمات ارائه می‌کند هزینه پایین‌تر از دیگر موسسات سنتی مالی دارد و مشتری می‌تواند در سرتاسر آمریکا از ۴۵ هزار دستگاه خودپرداز از خدمات آن بهره ببرد. الی Ally درحال‌حاضر یکی از بانک‌های محبوب است که خدمات متنوع مالی ارائه می‌کند و نرخ سود سپرده‌ها در آن بالاست. تمامی خدماتی که از یک اپلیکیشن بانکی انتظار دارید در این اپلیکیشن ارائه می‌شود و نکته مهم سهولت استفاده از آن است. البته از دید استفاده‌کنندگان از سیستم عامل اندروید این اپلیکیشن چندان جذاب نیست.

دومین مورد، اپلیکیشن بانکداری بانک مریل لینچ است. این بانک یک بانک بسیار بزرگ با ۱۶ هزار خودپرداز در سرتاسر آمریکاست و اعتماد مشتری‌ها به آن بسیار بالاست. کارمزد این بانک برای ارائه خدمات مناسب است و خدمات یاد شده با فناوری پیشرفته ارائه می‌شود. اگر بانک یک مورد مشکوک مشاهده کند، به صاحب حساب پیامک ارسال می‌کند در نتیجه او می‌تواند از ادامه عملیات بانکی جلوگیری کند. تمامی خدمات مالی مورد نیاز مشتری‌ها در اپلیکیشن این بانک ارائه می‌شود.

سومین مورد، کپیتال‌وان است. اگر کپیتال‌وان کیف پول شماست به یک اپلیکیشن با امکانات کامل دسترسی دارید. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد میزان رضایت از این اپلیکیشن بسیار بالاست، زیرا نه تنها امنیت تراکنش‌های آن در سطوح قابل قبول قرار دارد بلکه از لحاظ گستردگی امکانات کم‌نظیر است.

چهارمین مورد، اپلیکیشن‌ هانتینگتون بانک است. شاید نام این اپلیکیشن را نشنیده بودید، اما میزان رضایت مشتریان از آن بالاترین میزان است یعنی از تمامی جنبه‌ها از جمله رضایت کلی، در دسترس بودن اطلاعات کلیدی، طیف خدمات و شفافیت اطلاعات، رضایت مصرف‌کنندگان از آن بسیار بالاست.

پنجمین مورد، اپلیکیشن بانک ولز فارگو است. ولز فارگو یک بانک بسیار بزرگ دیگر است که شبکه ای وسیع از خودپردازها دارد و کارمزد خدمات مالی که در اپلیکیشن خود ارائه می‌کند، بسیار پایین است. ویژگی‌های امنیتی این اپلیکیشن پرداخت چشمگیر است، بنابراین از این جهت خیال استفاده‌کنندگان بسیار راحت است.