به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی قائم‌مقام این بانک، با بیان این نکته که به زودی توسعه شعب این بانک به‌منظور اجرای بانکداری دیجیتال در سراسر کشور انجام خواهد شد، گفت: نگاه ما در بخش بانکداری دیجیتال، بانکداری بر پایه ارائه سرویس است.

وی افزود: در حقیقت در بانکداری دیجیتال، به جای ایجاد سرویس و ارائه به مشتری، روی پلت‌فرم‌های بانک سرویس‌های مدنظر مشتریان را ایجاد و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

قائم‌مقام بانک ایران زمین با اشاره به اولین شعبه دیجیتال بانکی کشور که در مجتمع مگامال توسط بانک ایران زمین افتتاح شد، گفت: خط مشی جدید ما تا سال ۱۴۰۰، تبدیل شدن به بانک پیشرو دیجیتال در کشور است.

شیروانی با اشاره به یکپارچگی کانال‌های ارائه خدمات در بانکداری دیجیتال افزود: مشتری‌ها در آینده از کانال‌هایی که در اختیار دارند مانند همراه بانک، سایت و ... می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود بدون مراجعه به شعبه اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از کانال‌های بانکداری دیجیتال، گفت: باید خدمت بانکی را در جایی ارائه کنیم، که مشتری حضور دارد. بنابراین جا دارد راهکارها، قوانین و فرآیندهای ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های اجتماعی توسط ارگان‌های ذی‌ربط دیده شود.