به گزارش سایت طلا، با توجه به گسترش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، صرافی‌های متعددی در جهان راه‌اندازی شده‌اند که با ارائه یک بستر و پلت‌فرم مناسب به کاربران و علاقه‌مندان به استخراج این ارزها اجازه می‌دهند به سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی بپردازند.

یکی از معروف‌ترین صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، بایننس (Binance) است که در تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشرشده، با حجم تبادلات مالی به ارزش یک میلیارد دلار در ۲۴ ساعت، جایگاه نخست و بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتالی را همچنان به خود اختصاص داد. در این آمار که در وب‌سایت Forbes ذکر شده است، تعداد کاربران و مشتریان این صرافی بیش از ۱۶۰ هزار نفر در روز است که این اعداد و ارقام به وضوح نشان می‌دهد از سایر رقبای خود همچون کوین بیس و OKEx نیز سبقت گرفته است.

طی چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به‌دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته‌اند به پول زیادی دست پیدا کنند.