مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در این مجمع که به‌صورت برخط برگزار شد، از تحقق سود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌گذاری خبر داد و تصریح کرد: امید است تا پایان سال در این بخش شاهد هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سود سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و ارزش پرتفوی بورسی شرکت به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد. مجید مشعلچی‌فیروزآبادی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد یک جهش حداکثری در بخش سرمایه‌گذاری خواهیم بود، تصریح کرد: با بهره‌مندی از دارایی‌های ثابت و پتانسیل‌های موجود در شرکت سرمایه خود را افزایش خواهیم داد. مدیرعامل بیمه کوثر دستیابی به سود عملیات بیمه‌گری و کاهش زیان بیمه‌گری را یکی از برنامه‌های شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: سعی داریم با برنامه‌ریزی و ورود به بازارهای مالی سودده جایگاه خود را در میان سه شرکت برتر سودآور در میان شرکت‌های بیمه‌ای حفظ کنیم. مشعلچی فیروزآبادی کسب جایگاه در بین سه شرکت برتر بیمه‌ای خصوصی را چشم‌انداز شرکت دانست و خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف اصلی شرکت است.

وی افزود: رشد سهم از بازار صنعت بیمه، رضایت ذی‌نفعان، پرداخت به‌موقع و برآورد منصفانه خسارت، بهینه‌سازی ترکیب فروش، کسب بالاترین سطح مالی توانگری مالی، ارتقای سطح توانمندی و بهره‌وری سرمایه انسانی و رشد سودآوری با بهینه‌سازی عملیات بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری موفق از اهداف کلان شرکت است.

مدیرعامل بیمه کوثر تصویب افزایش سرمایه را گامی مهم در رشد و شکوفایی شرکت دانست و تاکید کرد: امید است در سال جهش تولید براساس منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری را در عملکرد شرکت و فخر سهامداران رقم بزنیم.