طی نشستی که با حضور ارجمندی رئیس هیات‌مدیره بانک دی برگزار شد، از سامانه خدمات بیمه‌ای رونمایی شد. محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در توضیح این سامانه جامع خدمات بیمه‌ای الکترونیکی گفت: شرکت بیمه دی با تاکید بر رویکردهای نوآورانه و حضور در عرصه‌های خدمات دیجیتال و حرکت در مسیر بیمه داری نوین اقدام به ایجاد این سامانه کرده است تا در شرایط کنونی دسترسی مشتریان را به خدمات بیمه‌ای آسان‌تر کند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در ادامه اظهار کرد: عملکرد بیمه دی طی چند سال اخیر به عنوان یک بنگاه اقتصادی با توجه به محیط کسب و کار و شرایط موجود، قابل توجه بوده و توانسته است با برنامه محوری انتظارات، اهداف و ماموریت‌های پیش بینی شده را تحقق بخشد. کشاورز افزود: شرکت بیمه دی یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه سرمایه گذاری به صورت اختصاصی فعالیت می‌کند و در حال حاضر سومین شرکت خصوصی کشور از لحاظ سهم از بازار است و آنچنان که آمار و ارقام گویاست در زمره شرکت‌های سودده و در واقع در سال ۱۳۹۸ پربازده ترین شرکت صنعت بیمه شدیم.

در ادامه ارجمندی نیز با تاکید بر حوزه‌های الکترونیکی و بستر‌های دیجیتال، حرکت در این مسیر را از ملزومات دنیای امروز دانست و ورود به عرصه‌های دیجیتال را گام نهادن در جهت نزدیک شدن به بازارهای جهانی برشمرد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا گروه مالی دی با اتکا به داشته‌ها و پتانسیل‌های موجود، افق‌های روشنی را برای فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و همکاری‌های پرثمر مهیا کنند. در پایان این نشست نیز از سامانه خدمات الکترونیکی بیمه دی رونمایی شد.