به گزارش کوین دسک، یک کلکسیون توکن غیرمثلی که کینگزلتر و ویژوال لب در یک بازه یک‌ماهه آن را طراحی کرده‌اند، اولین دسته توکن‌های غیرمثلی هستند که در آنها کارت پله وجود دارد. این دو هنرمند قرار است کلکسیون‌های تازه‌ای را هم روی اترنیتی چین عرضه کنند.

نیک رز، مدیرعامل و بنیان‌گذار اترنیتی‌ در مصاحبه‌ای گفت: تمرکز ما روی ساخت بزرگ‌ترین کتابخانه دارایی‌های کلکسیونی توکن‌های غیرمثلی است. پله دستاورد بسیار مهمی برای ما است. او بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ است.

اترنیتی یکی از پلت‌فرم‌هایی است که به‌دنبال بهره‌بردن از تب‌وتاب توکن‌های غیرمثلی است. اترنیتی در ماه‌های گذشته اعلام کرده است روی پروژه‌هایی کار می‌کند که در آنها از نام‌های بزرگی مثل فرناندو تاتیس جونیور، ستاره لیگ بیسبال و محمد‌علی کلی، اسطوره بوکس جهان استفاده شده است.

بسیاری پله را بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند. او به همراه مارادونا در سال ۲۰۰۰، جایزه بازیکن قرن را دریافت کردند. پله در دوران بازی خود با تیم ملی برزیل موفق به فتح ۳ جام‌جهانی شد. او که در سال ۱۹۹۷ کفش‌های خود را آویخت، همچنان بهترین گلزن ادوار جام‌های جهانی است. کارت‌های فیزیکی با تصویر پله روی آن، از جمله گران‌قیمت‌ترین کارت‌ها در فروشگاه‌هایی نظیر ای‌بی هستند. در ماه نوامبر (آذر ۹۹)، یک کارت نوی پله از سال ۱۹۵۸ که پیش‌تر استفاده نشده بود، به‌قیمت ۲۸۸هزار دلار در یک حراج فروخته شد.

اترنینی یک پلت‌فرم مبتنی بر اتریوم است که هفته گذشته راه‌اندازی شد. بر اساس اعلام رز، این پلت‌فرم روز دوشنبه توانست ۷۵۰ هزار دلار توکن غیرمثلی ایجاد کند. ۹۰ درصد از فروش توکن غیرمثلی پله به یک بنیاد خیریه با همین نام تعلق می‌گیرد. این بنیاد در تلاش است تا این مبالغ را خرج ایجاد دسترسی به آموزش برای کودکانی کند که از این خدمات محروم‌اند. بخش دیگری از این عواید هم صرف مبارزه با فقر خواهد شد.

رز در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برنامه ما این است که دو بار در سال دارایی‌های کلکسیونی پله را منتشر کنیم. با تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال قرارداد بسته‌ایم.