رئیس اداره کانال‌های توزیع بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به افزایش تعداد بیماری‌های خاص تحت پوشش امراض خاص شرکت بیمه تجارت‌نو  گفت: بیماری‌های خاص تحت پوشش این شرکت از پنج بیماری به ۳۰ بیماری در چهار گروه بیماری‌های قلبی، بیماری‌های سرطان، بیماری‌های اعصاب و سایر بیماری‌ها افزایش یافت تا بتوانیم پوشش جامع‌تری را براساس ظرفیت‌هایی که داریم اضافه کنیم.

آدرین درودی‌نیا بیان کرد: ۲۵ بیماری اضافه شده مواردی است که امروزه افراد جامعه با آنها سروکار دارند. به عنوان مثال موضوع بیماری ام‌اس به علت استرس‌های کاذبی که وجود دارد و بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون به دلیل زندگی ماشینی که وجود دارد افزایش یافته است. رئیس اداره کانال‌های توزیع بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌نو افزود: این بیماری‌ها مواردی است که اگر فرد به آنها مبتلا شود هزینه‌های زیادی را برای فرد و خانواده او دارد و به همین دلیل شرکت بیمه تجارت‌نو این هزینه‌ها را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر گروه به صورت سرمایه‌ای قرار داده است. درودی‌نیا اذعان کرد: ممکن است هزینه درمانی بیمار بسیار کمتر باشد، اما با احراز اتفاق بیماری و ابتلای بیمه‌گذار پرداخت سرمایه صورت می‌گیرد. وی عنوان کرد: در اجتماع بسیاری از سازمان‌ها، نهادها، موسسه‌های خیریه یا حتی بنیاد امور بیماری‌های خاص وجود دارند که از بیماران بیماری‌های خاص حمایت می‌کنند و با خانواده و آشنایان این بیماران ارتباط دارند.

درودی‌نیا گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو به دنبال آن است که با این شرکت‌ها، موسسات خیریه و بنیادهایی که در این زمینه وجود دارد ارتباط برقرار کند که دراین خصوص اتفاقات خوبی افتاده و چند مورد هم تفاهم‌نامه انجام شده تا بتوان از این بیماران در راستای کاهش آلام مالی حمایت کرد. رئیس اداره کانال‌های توزیع بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌نو، یکی از دلایل افزایش بیماری‌های خاص تحت پوشش شرکت متبوع خود را مسوولیت اجتماعی خواند و اهداف فروش شرکت، تحقق پرتفوی و توسعه فرهنگ بیمه‌ای در جامعه را از جمله دلایل این اقدام برشمرد. درودی‌نیا تصریح کرد: زمانی که فرد در سلامتی کامل به سر می‌برد و حادثه‌ای پیش نیامده باید برای تهیه بیمه‌نامه اقدام کند و این بیمه‌نامه یک نوع سرمایه‌گذاری برای آینده نامعلوم است.

درودی‌نیا گفت: پیشنهاد شرکت بیمه تجارت‌نو به موسسات، گروه‌ها یا شرکت‌های خیریه فعال در جامعه این است که این موضوع را با آغوش باز پذیرا باشند و قبل از بروز بیماری چاره‌اندیشی کنند و در راستای فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی با بیمه‌گرها مشارکت داشته باشند. وی توضیح داد: متاسفانه به علت مخدوش بودن فرهنگ بیمه‌ای در سطح جامعه، تفکر موسسات یا شرکت‌ها این است که بیمه‌گر برای فروش و منافع خود وارد شده است درحالی‌که این‌گونه نیست و بهتر است این تفکر اصلاح شود.