حیدر‌علی‌ عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه کشور بیش از هر زمان دیگر به توسعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مولد و اشتغال‌زا نیازمند است، اقدامات فولاد مبارکه در کسب موفقیت در عرصه‌های اقتصادی و تولید ملی را قابل ستایش دانست و خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه یکی از مهم‌ترین‌ طرح‌های ملی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و عملکرد آن در دوران فعالیت کاری خود باعث افتخار نظام و هر ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی فولاد مبارکه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فولاد مبارکه هم اکنون نه تنها در کشور، بلکه در خاورمیانه بزرگ‌ترین‌ تولید‌کننده ورق‌های فولادی است و به‌طور یقین صدمه به این شرکت موفق با این حجم اشتغال‌زایی و خدمت به تولید ملی، برای کشور زیانبار خواهد بود. همچنین در خبر دیگری از این شرکت، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی کشور عامل ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، خاطر‌نشان کرد: پیشرفت‌های فولاد مبارکه طی 6 ماه اول سال جاری، بسیار بااهمیت‌تر از دستاوردهای سال‌های قبل است. باید به خاطر داشته باشیم صادرات کالاهای ایرانی و شناسایی و دستیابی به بازارهای جدید در چنین شرایطی بسیار مفید و اثربخش است.

وی خاطرنشان کرد: رمز بقای حضور در بازارهای داخلی و جهانی برای هر واحد صنعتی همین کاهش هزینه‌های تولید و کیفیت است.

در عین حال نحوه بسته‌بندی و ارسال کالاهای تولیدشده می‌تواند در این مسیر راه‌گشا باشد.

آیت‌الله سید‌ابوالحسن مهدوی از اجرای به موقع پروژه‌های در دست اقدام فولاد مبارکه در حوزه‌های مختلف ازجمله همکاری و مشارکت این شرکت در تامین آب استان به‌عنوان یک اصل مهم یاد کرد و گفت: این مهم است که هر پروژه در وقت معین خود اجرا شود و به بهره‌برداری برسد. در اجرای چنین پروژه‌هایی بدون هرگونه فوت وقت و تعطیلی باید کار را به پیش برد تا در نهایت، آسایش مردم تامین شود.