به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، احیای استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب برای معرفی زنجیره از معدن تا محصول فولادی در قالب شرکت هلدینگ صنایع و معادن ماهان در سمپوزیوم فولاد کیش که از ۱۴ تا ۱۶ مهر جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، حضوری فعال داشتند. 

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان‌سیرجان بازوی اجرایی زنجیره فولادی در بخش معدن است که در حال حاضر از معدن شماره ۵ گل گهر عملیات استخراج را انجام می‌دهد و از پروژه‌های ظرفیت ساز اقتصادی این هلدینگ محسوب می‌شود.

مجتمع فولاد صنعت بناب نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده محصولات فولادی در بخش خصوصی کشور با دارا بودن دو واحد ذوب و ریخته‌گری قوس و القایی و همچنین برخورداری از هفت خط نوردی تولید انواع شمش فولادی، میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی با توان تولید سالانه بیش از 2میلیون و ۴۵۰ هزارتن در سال است که طرح‌های توسعه آن نیز در حال اجرایی شدن است.

در ضمن شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور تاسیس شده است. این هلدینگ، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با هدف رشد و اعتلای صنعت و معدن کشور آغاز کرده و هدف نهایی آن سرمایه‌گذاری در صنایع و معادن به امید تبدیل شدن به قطبی موثر در تحقق بخشیدن به اهداف چشم‌انداز بیست ساله در این حوزه است.