در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری که ٢٦ آذر در سالن همایش‌های رایزن تهران با حضور مسوولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد، از فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایت‌مندی مشتری تقدیر شد.

میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهم ترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری است.

وی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایت‌مندی مشتری؛ شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایش‌ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می‌پذیرد.

رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایت‌مندی مشتری در فولاد هرمزگان افزود: استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که می‌توان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست‌گذاری‌های سازمان به‌منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد.