شرکت فولادمبارکه اصفهان نیز به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ در کشور، در تلاش است تا هرساله رتبه‌های بالاتری را احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده در رتبه‌های نخست رتبه بندی ۱۰۰شرکت برتر قرار گیرد. به گفته وی، با توجه به تلاش مدیریت و کارکنان در مجموعه فولادمبارکه این دستاوردها هرساله با رشد قابل‌توجهی تکرار می‌شود. رئیس هیات‌مدیره فولادمبارکه اصفهان تصریح کرد: امسال نیز در رتبه‌بندی صورت گرفته توسط مرجع مستقل در قالب ۵۰۰ شرکت که اکنون با توجه به افزایش شرکت‌ها، مجموعه فولادمبارکه اصفهان توانسته به‌عنوان شرکت پیشرو به‌عنوان‌های رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبه دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبه چهارم از نظر شاخص فروش دست پیدا کند. وی خاطرنشان کرد: فولادمبارکه اصفهان در سایر شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر در تلاش است تا رتبه‌های بهتری را کسب کند. نتاج افزود: فروش داخلی فولادمبارکه در سال ۹۸ به میزان ۶میلیون و ۱۳۰هزارتن و صادرات صورت گرفته به مقدار یک میلیون و ۴۵۰هزارتن بوده است. به گفته وی، فروش داخلی فولادمبارکه در ۱۰ ماهه امسال به میزان ۵میلیون و ۴۶۱هزارتن بوده است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته که عدد ۵میلیون و ۱۷۸هزارتن ثبت شده، ۵درصد رشد داشته است. رئیس هیات‌مدیره فولادمبارکه اصفهان گفت: البته فولادمبارکه با رویکرد تامین حداکثری بازار داخل صادرات خود را ۲۲درصد کاهش داده است تا مصرف‌کنندگان داخلی محصولات شرکت با مشکل مواجه نباشند.

  فولادهرمزگان در جمع بزرگان

بنابراین گزارش براساس ارزیابی بیست و سومین دوره جایزه «صد شرکت برتر ایرانIMI۱۰۰» و در سال جهش تولید، شرکت فولاد هرمزگان در بین ۶ شرکت برتر ایران قرار گرفت.در همایش شرکت‌های بر تر ایران و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان در گروه فلزات اساسی پس از شرکت‌های فولادمبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس توانست در رتبه ششم ایستاده و از نظر درآمد و رشد در بین بزرگان گروه فلزات اساسی ایران قرار گیرد.شرکت فولاد هرمزگان در این ارزیابی، از منظر درآمد و فروش نیز رتبه ٤٥ را در بین ٥٠٠ شرکت برتر ایران کسب کرد.

  افتخاری دیگر از فولاد سنگان

براساس ارزیابی بیست و سومین دوره جایزه «صد شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰)» شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان موفق به کسب عنوان‌ نخست در «بهره‌وری کل عوامل در گروه اکتشافات، استخراج و خدمات جانبی» در بین صد شرکت بزرگ کشور شد.