وی در ادامه به بررسی عملکرد مالی شرکت پرداخت و گفت: پیش‌بینی سود خالص شرکت برای سال مالی منتهی به پایان آذرماه ۹۶، معادل۱۳۹ میلیارد تومان برآورد شده که در ۶ ماه نخست این سال موفق به تحقق بیش از ۷۲ میلیارد تومان از این رقم شده‌ایم.وی افزود: همچنین جمع کل درآمدهای «امید» نیز تا پایان سال مالی مزبور، بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در نیمه نخست سال بیش از ۵۳ درصد از این رقم یعنی ۹۴ میلیارد تومان آن محقق شده است.  وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال سود خالص شرکت محقق شود، افزود: به نظر می‌رسد کسب درآمد شرکت معادل سود پیش‌بینی شده باشد.

حدادی در ادامه افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای سال مالی جاری، سود عملیاتی شرکت مبلغ ۱۴۷ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، سود انباشته ۱۵۵ میلیارد تومان و سود خالص نیز ۱۳۹ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است. به گفته وی این ارقام پیش‌بینی سود معادل ۲۸۴ ریال را برای هر سهم «امید» به دنبال داشته که در نیمه نخست سال ۱۴۸ ریال از این رقم یعنی معادل ۵۲ درصد از آن محقق شده است. وی درآمدهای حاصل از ارائه خدمات مختلف را شامل ۵ شاخه اصلی دانست و افزود: این خدمات عبارتند از: درآمد حاصل از تعهد پذیره‌نویسی، درآمدحاصل از ارائه خدمات مالی، درآمد حاصل از بازارگردانی، درآمد حاصل از ارائه ضمانت و پرداخت سود اوراق بهادار و درآمد حاصل از مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری.به گفته حدادی، پیش‌بینی کسب درآمد از این خدمات معادل ۸/ ۵۲ میلیارد تومان برای سال‌جاری درنظر گرفته شده که در نیمه نخست سال ۶۴ درصد از این محل یعنی معادل ۸/ ۳۳ میلیارد تومان کسب شده است. وی ادامه داد: در این میان درآمد حاصل از بازارگردانی بیشترین سهم را در پرتفوی شرکت دارد، به‌طوری‌که در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی موفق به درآمدزایی ۶/ ۲۳ میلیارد تومانی از محل بازارگردانی شده‌ایم.

حدادی در ادامه، استراتژی شرکت را شفافیت در رقابت و نوآوری عنوان کرد و گفت: عمده فعالیت‌های شرکت در حوزه‌های معدنی، نفتی، لیزینگی و خودرویی بوده است. وی افزود: کسب جایگاه انتخاب نخست مشتریان در بازار داخلی و منطقه‌ای در پرتو نوآوری در ارائه خدمات از چشم‌انداز اصلی شرکت است. وی در ادامه با اشاره به اهداف شرکت مبنی بر دو موضوع اصلی گفت: کسب سود بالاتر از متوسط صنعت و رشد سالانه ۲۰ درصدی درآمدهای عملیاتی در کنار ایجاد و ارائه نوآوری‌های مالی و فرآیندهای اختصاصی که دارای یک مزیت رقابتی پایدار است، از این شرکت هستند. مدیرعامل تامین سرمایه امید در پایان گفت: وجود بانک سپه و دیگر شرکت‌های مالی و غیرمالی بزرگ در میان سهامداران، ظهور ابزارها و نهادهای مالی نوین مانند انواع صکوک اجاره، اوراق مشارکت رهنی، اوراق مشارکت شرکت‌های خصوصی و صندوق‌های کالایی و مالی در بازار سرمایه از جمله فرصت‌های «امید» است.