به گفته هامونی، ذیل کمیته بند «ل» همواره جلسات مشترکی میان این مجموعه، نمایندگان سازمان بورس، فرابورس، ذی‌نفعان و دستگاه‌ها برگزار می‌شود تا تمامی جوانب امر درخصوص پذیرش اسناد خزانه اسلامی بررسی و از بروز مشکلات احتمالی درخصوص زمان‌سنجی انتشار، فرآیند پذیرش، زمان آن و... جلوگیری شود. به اعتقاد هامونی، رشد بازار سرمایه وابسته به نظام بانکی است و اگر بازار پول نتواند همپای بازار سرمایه در حوزه تکنولوژی رشد کند، هماهنگی بین این دو بازار به هم می‌خورد. وی یکی از همکاری‌هایی را که میان فرابورس ایران و نظام بانکی شکل گرفته و ادامه دارد، در زمینه انتشار و مبادله اوراق تسهیلات مسکن دانست و افزود: اوراق تسه ابزاری دو‌طرفه است که از سوی بانک مسکن تولید شده و در فرابورس کشف قیمت و معاملات ثانویه آن انجام می‌شود. پیمان قربانی، معاون اقتصادی بانک مرکزی نیز وارد شدن اوراق سخاب که توسط دولت منتشر می‌شد به بازار فرابورس را منجر به کاهش و تعدیل نرخ‌های بالای این اوراق دانست و تاکید کرد که با توجه به این تجربه موفق، لازم است همکاری میان نهادهای مالی همچون بازار‌ سرمایه و نظام بانکی بیشتر شود.

 برگزاری فین‌استارز ۲۰۱۸

هامونی همچنین از برگزاری فین‌استارز ۲۰۱۸ که هدف آن حمایت از استارت‌آپ‌های مالی از طریق سرمایه‌گذاری در آنهاست، همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد. مدیرعامل فرابورس به یکی از چالش‌های فعلی استارتاپ‌ها اشاره و اظهار کرد: باید استارت‌آپ‌ها بتوانند به آسانی وارد بازار سرمایه شوند و نباید روندهای طولانی برای ورود این گونه شرکت‌ها به وجود آید.

 درخواست پذیرش ۸ صندوق بانکی در فرابورس

هامونی به درخواست‌های پذیرش صندوق‌های بانکی در فرابورس نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در حوزه VC بیش از۲۰ صندوق درخواست پذیرش داده‌اند که در این میان ۸ صندوق وابسته به بانک هستند، افزود: برای تسریع فرآیند پذیرش این صندوق‌ها در تلاش هستیم و در این خصوص به کمک بانک مرکزی نیز نیاز داریم تا در آینده‌ای نزدیک، شاهد فعال شدن این صندوق‌ها در بازار سرمایه باشیم.