سایت تحلیلی «دنیای‌بورس» در این راستا تلاش کرده است چراغ راهنمایی برای سهامداران باشد و طی دوره فعالیت‌های خود به‌عنوان عضو جدید گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اکنون و پیرو درخواست‌های کاربران، فرصتی ویژه برای فعالان اقتصادی فراهم شده است. بر این اساس، مطالب تحلیلی «دنیای‌بورس» دیگر محدود به مشترکان نخواهد بود و هر سهامدار می‌تواند با مراجعه به بخش مورد نظر خود در این سایت، از تحلیل‌ها به‌صورت تک‌محصولی استفاده کند. به عبارت دقیق‌تر، محتوای تولیدشده درباره سهام یا صنعت مورد نظر می‌تواند به‌صورت جداگانه از سوی کاربران خریداری شود.

لازم به یادآوری است که سایت تحلیلی «دنیای بورس» به منظور دسترسی آسان کاربران برای هر نماد، صنعت و بازار یک صفحه جداگانه دارد که در قسمت جست‌وجوی پیشرفته قابل‌رویت است، بنابراین افرادی که تمایل ندارند از تمامی روندها و تحلیل‌های موجود در بورس بهره‌مند شوند، می‌توانند از مطالب به‌صورت جداگانه بهره‌مند شوند. به این ترتیب، اخبار و تحلیل‌ها بر مبنای کیفیت محتوا از سوی تحلیل‌گران «دنیای بورس» ارزش‌گذاری می‌شوند و کاربران می‌توانند فراخور نیاز به آنها دسترسی داشته باشند.

بازدهی ۱۰۰ درصدی در سال ۹۶

یکی از سهم‌هایی که از ابتدای سال ۹۶ مورد توجه «دنیای‌بورس» قرار داشته، فولاد‌مبارکه است. سهمی که در این سال بیش از ۱۰۰ درصد بازدهی را برای همراهان به ارمغان آورد. از هفته گذشته تا‌کنون نیز سهام «فولاد» توانسته رشد مناسبی را تجربه کند و مجددا به کانون توجه فعالان برگردد. در این شرایط، سهامداران فعلی و خریداران جدید این سهم با پرسش‌های متعددی مواجه هستند، بنابراین «دنیای‌بورس» در یک مطلب تحلیلی به پرسش‌های زیر درباره سهام فولاد‌مبارکه پاسخ می‌دهد:

۱) سهام «فولاد» چگونه با اقبال مواجه شد؟ ۲) فولاد‌مبارکه با چه ریسک‌هایی مواجه است؟ ۳) «فولاد» چقدر سود می‌سازد؟ ۴) استراتژی مناسب برای سهامداران فعلی و خریداران جدید چیست؟ ۵) آیا با «فولاد» به مجمع برویم؟

مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.donyayebourse.com تحلیل مزبور را مطالعه کنند. برای این منظور باید عبارت «فولاد» را در قسمت «جست‌وجوی پیشرفته» وارد و آخرین تحلیل مربوط به این سهم مطالعه شود. در صورت وجود هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهاد با شماره ۴۲۷۱۰۲۵۰ تماس بگیرید.