خدیزل: در مجمع شرکت «بهمن دیزل» سهامدار عمده با وجود درخواست سهامداران خُرد برای تقسیم سود بیشتر، نهایتا موافقت خود با تقسیم سود ۶۰ تومانی از حدود ۷۹ تومان سود سال ۱۳۹۶ را اعلام کرد. از سوی دیگر سهامداران حقیقی تقاضای حمایت از سهم را داشتند که مدیرعامل گروه بهمن (خبهمن) بر تصمیم خود برای تعیین قیمت سهم توسط عرضه و تقاضای بازار اصرار کردند. مدیرعامل تاکید کرد با وجود مشکلات پیش‌رو بابت تحریم‌های احتمالی به وضعیت بهمن دیزل امیدوار است.

کنور: در مجمع «توسعه معدنی و صنعتی صبانور» سهامداران ضمن دریافت ۱۸ تومان سود نقدی از برنامه‌های شرکت برای افزایش تولید و رساندن آن به ظرفیت اسمی شنیدند. چشم‌انداز تولید شرکت در سال ۱۴۰۰ نیز توسط مدیرعامل بیان شد.

پکرمان: مجمع «گروه صنعتی بارز» تمام ۴۰ تومان سود سال ۱۳۹۶ را به‌صورت نقدی به سهامداران داد.

قاسم: «قاسم ایران» ۲۵ ریال از ۲۹ ریال سود سال ۱۳۹۶ را تقسیم و درباره قراردادهای جدید با شرکت‌های غذایی و دارویی به سهامداران خبر داد.

کی‌بی‌سی: «کی‌بی‌سی» در مجمع سالانه ۵۰ تومان سود تقسیم کرد که ۲ ریال کمتر از کل سود سال ۱۳۹۶ برای هر سهم بود.

خوساز: «محورسازان ایران‌خودرو» طبق روال سالیان اخیر سودی برای تقسیم نداشت، اما مدیرعامل چگونگی کاهش زیان در سال ۱۳۹۶ را برای سهامداران تشریح کرد. وی اولویت خود برای به سود رساندن شرکت را عملیات تولیدی دانست که به جدیت با استفاده از توانایی شرکت در حال انجام است. سهامداران هم پیگیر وضعیت افزایش سرمایه خوساز از محل تجدید ارزیابی بودند.

تشتاد: «صنایع تولیدی اشتاد ایران» که زیرمجموعه شرکت بورسی صنعتی نیرومحرکه (خمحرکه) است، در سال ۱۳۹۶ یک ریال سود ساخته بود اما به خاطر زیان انباشته قادر به تقسیم سود نبود.

غپینو:‌ در مجمع «صنعتی پارس مینو» ۱۰ تومان سود تقسیم شد.

سفاسی: «فارسیت اهواز» با زیانی بیش از ۶ برابر سرمایه خود سودی برای تقسیم نداشت. این شرکت یکی از چند شرکت تولیدکننده فرآورده‌های سیمانی است که به خاطر ممنوعیت یک‌باره «آزبست» در سال ۱۳۹۰ به مشکل برخوردند.

کازرو: «پتروشیمی کازرون» که در مرحله پیش از بهره‌برداری و سال‌هاست متوقف است، سود ۱۲ ریالی غیرعملیاتی در سال ۱۳۹۶ محقق کرده است.

وقوام: «بانک قوامین» برای کاهش تعداد اعضای هیات‌مدیره و نیز انتخاب آنها مجمع خود را روز یکشنبه برگزار کرد.

چکاوه: «صنایع کاغذ‌سازی کاوه» با توجه به زیان در عملکرد سال ۱۳۹۶ و زیان انباشته از قبل، امکان تقسیم سود نداشت.

در شهرستان‌ها ۲ مجمع برگزار شد. در مشهد شرکت «الکتریک خودرو شرق» (خشرق) ۱۰ ریال از ۱۲ ریال سود سال را تقسیم کرد. مجمع سالانه «فولاد افزا سپاهان» (فافزا) در اصفهان ۴۸ تومان از سود ۵۳ تومانی سال ۱۳۹۶ را بین سهامداران تقسیم کرد.

برای مطالعه گزارش‌های کامل و مستقیم «دنیای بورس» از مجامع مزبور می‌توانید به سایت www.donyaybourse.com بخش اخبار مجامع مراجعه کنید.