البته این رشد بدون حواشی نبوده و دستورالعمل عجیب توقف و بازگشایی نمادها که مقرر کرده است نمادها پس از ۲۰ درصد افزایش قیمت، یک روز متوقف شود، موجب شد تا بازار با توقف و بازگشایی‌های متعدد و مزاحم مواجه شود. این توقف و بازگشایی‌ها معامله‌گران را سردرگم کرده و مانع از تمرکز آنها بر روند بازار و همچنین عدم امکان پیگیری بازگشایی نمادها شد. به نظر می‌رسد این قانون عجیب که شاید در تمام بورس‌های جهان منحصر به فرد و شگفت‌آور است، نیازمند اصلاح فوری است چرا‌که ادامه این روند موجب بر هم خوردن نظم بازار و تداوم مشکل بسته بودن نمادها در رشدهای بالا خواهد شد. در همین حال پس از یک‌سال از وعده وزیر اقتصاد برای بازگشایی نمادهای متوقف، هنوز شمار قابل ملاحظه نمادهای بانکی و همچنین نماد‌ «های‌وب» متوقف است که همین امر مشکلات جدی برای سهامداران این نمادها ایجاد کرده است.  در مهم‌ترین خبرهای موثر بر بازار، دولت در اقدامی واردات کالاها را به سه اولویت اساسی و ضروری، مواد اولیه و کالاهای مصرفی تقسیم کرده است.  در گروه فلزی فولاد خوزستان در مجمع ۷۵۰ ریال سود به هر سهم پرداخت. در گروه پتروشیمی، قائم مقام انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به کاهش خوراک به مجتمع‌های پتروشیمی گفت: پالایشگاه‌ها به دنبال افزایش تولید بنزین هستند.  به گزارش انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی، فریبرز کریمایی اظهار کرد: در شرایط فعلی که قیمت ارز رسمی کشور تک‌نرخی شده، شرکت‌های پتروشیمی بیشترین انگیزه را برای فروش محصول تولیدی خود در بورس داخلی دارند، چراکه مبانی قیمت در این بازار، فوب خلیج فارس بوده و نرخ ارز نیز ثابت و بدون تغییر است. علاوه بر اینها در فروش داخلی امکان وصول وجه ریالی محصولات فروخته شده هم سریع‌تر و هم با بوروکراسی کمتر محقق می‌شود. از طرفی دیگر امکان رقابت چنددرصدی نیز در این بازار وجود دارد.

در گروه سلولزی وزیر صنعت در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری خواستار حذف سود بازرگانی و حقوق گمرکی واردات کاغذ باطله شد.

در گروه غذایی، سالمین با انتشار اطلاعیه‌ای خاطر‌نشان کرد که براساس قرارداد بهره‌برداری از برند شرکت شیرین عسل در تولیدات محصولات این شرکت به ازای ۵درصد حق امتیاز از مبلغ فروش از تاریخ اول خرداد ماه منعقد شده است. در این گروه همچنین اعلام شد قیمت‌های جدید لبنیات در هفته آینده اعلام خواهد شد. معاون وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد بررسی موضوع قیمت لبنیات و شیر به کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور رفته و طی هفته آینده قیمت این محصولات اعلام می‌شود.

  در مجموع بازار روز چهارشنبه بازاری مثبت بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت) در بورس به ۷۰۰ میلیارد تومان و در فرابورس به ۲۷۴ میلیارد تومان رسید که جهش قابل ملاحظه‌ای را نسبت به روزهای قبل نشان می‌داد. با این کارنامه در کل هفته ارزش معاملات با رشد ۵/۸۶ درصدی به رقم ۲‌ هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان رسید.