در گروه انفورماتیک، ایران ارقام از برنده شدن در مناقصه ۲۵۰ خودپرداز پست بانک خبر داد. براساس این گزارش، «مرقام» ۵۰میلیارد تومانی از برنده شدن در مناقصه عمومی دو مرحله‌ای مربوط به خرید، نصب، پشتیبانی ۲۵۰ خودپرداز پست بانک خبر داد و اعلام کرد: در حال تبادل مدارک و طی مراحل انعقاد قرارداد است. در گروه کانی غیرفلزی نیز پشم شیشه ایران نیز در اطلاعیه‌ای از مزایده فروش ساختمان این شرکت خبر داد. براساس اعلام «کپشیر» مزایده یکی از ساختمان‌های اداری واقع در خیابان مطهری تهران به متراژ ۱۷۷۶ متر و به ارزش پایه ۵/ ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است که نتیجه آن به زودی مشخص خواهد شد.

در گروه غذایی دیروز تولیدکنندگان روغن افزایش ۹ تا ۱۶ درصدی محصولات خود را اعمال و نسبت به عرضه محصولات آن هم با قیمت‌های جدید اقدام کرده‌اند. به‌عنوان نمونه روغن یک لیتری یکی از شرکت‌های روغن از ۵۳۰۰ تومان به ۵۷۵۰ تغییر کرده است. شرکت دیگری قیمت روغن سرخ‌کردنی خود را از ۴۳۰۰ تومان به ۴۸۰۰ تومان رسانده است. برخی شرکت‌ها هم افزایش ۱۶ درصدی قیمت را اجرا و مطابق با آن روغن یک لیتری خود را از ۵۳۰۰ تومان با قیمت ۶۱۵۰ تومان به فروش می‌رسانند.

در گروه غذایی همچنین رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: مصوبه قیمت شیر خام مربوط به ۵ تیر است و در جلسه هفته گذشته اصلا حرفی از شیر و لبنیات نبود. سید‌احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفت‌وگو با «ایلنا» درخصوص اخبار منتشر شده در مورد تصمیم ستاد تنظیم بازار بر عدم افزایش قیمت شیر خام اظهار کرد: قیمت شیرخام و لبنیات در دستور کار ۵ تیرماه این ستاد بود که مقرر شد قیمت شیرخام و لبنیات ۱۰ درصد افزایش یابد و قیمت ۱۵۷۰ تومان در ابتدا برای شیر خام پیشنهاد شد اما وزیر جهاد کشاورزی آن را نپذیرفت.مقدسی در رابطه با دلیل وزیر جهاد کشاورزی برای مخالفت با قیمت ۱۵۷۰ تومانی برای شیر‌خام خاطرنشان کرد: وزیر جهادکشاورزی با این قیمت مخالف بود و دلیل این موضوع بالاتر بودن قیمت شیر در کارخانه‌ها بود. طبق نظر وی قیمت شیرخام بیشتر از ۱۵۷۰ تومان خواهد شد. رئیس انجمن صنفی گاوداران تصریح کرد:‌قیمت ۱۵۷۰ تومان با مخالفت مواجه شد، اما تصمیم بر افزایش تا ۱۷۰۰ تومان است.

در گروه تجهیزات مدیرعامل شرکت گروه مپنا گفت: اگر وزارت نفت تشخیص دهد و دعوت کند،مپنا این آمادگی را دارد که سهم توتال را در فاز ۱۱ پارس جنوبی در اختیار بگیرد. عباس علی‌آبادی مدیرعامل شرکت مپنا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با پتانسیل‌های داخلی از جمله مپنا می‌توانند اجرای بخش قابل توجهی از برنامه‌های وزارت نفت را در این اوضاع و احوال به‌عهده بگیرند، کما اینکه در دوران تحریم، فازهای پارس جنوبی را با توان داخلی توسعه داد، پیشرفت بسیار خوبی هم در آنها داشت و در دوره اخیر هم این فازها تکمیل شد. در گروه فلزی دیروز فولاد مبارکه در مجمع خود با تقسیم سود ۲۵۰ریالی مواجه شد. در گروه تصفیه نفت نیز نفت اصفهان تنها به تقسیم ۳۰۰ریال به ازای هر سهم بسنده کرد.  در این مجموع بازار دیروز، بازاری مثبت بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت) در بورس به ۱۴۶میلیارد تومان و در فرابورس به ۲۰۴میلیارد تومان بالغ شد.