در معاملات دیروز ۱۷ درصد از سهام سرمایه‌گذاری نیرو از سوی شرکت سرمایه‌گذاری ایران به‌صورت یکجا و نقد یا شرایطی به قیمت پایه هر سهم ۱۳۲ تومان روانه میز فروش معاملات بلوکی بورس تهران شد که خریداری نداشت. در گروه بانکی، بانک صادرات از برنامه افزایش سرمایه ۲۲۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد. براساس گزارش منتشره «وبصادر» در‌صدد است، به منظور اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت، سرمایه فعلی را به ۶/ ۱۸ هزار میلیارد تومان برساند. این بانک بورسی انجام این افزایش سرمایه را منوط به موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق‌العاده اعلام کرده است. در این گروه، بانک تجارت نیز دیروز اقدام به شفاف‌سازی کرد و از در جریان بودن مساله تسعیر نرخ ارز خبر داد. همچنین به گفته شرکت تا پایان سال افزایش سرمایه آن ثبت خواهد شد.

در گروه انفورماتیک، معاون مالی شرکت آسان‌پرداخت درخصوص همکاری با گروه اینترنتی رز، ارتباط آن با ارائه خدمات جدید بر بستر اپلیکیشن آپ و اثر بر سودآوری توضیحاتی داد. سعید جهانشاهلو درخصوص  اپلیکیشن آپ گفت: بعد از سال ۹۳ استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و ارتباط با دنیای اینترنت در ایران رشد بسیار سریعی داشته و شرکت آسان پرداخت با علم به این موضوع اپلیکیشن آپ را  به بازار معرفی کرد.

در گروه تصفیه نفت، پالایشگاه تبریز خبر از اضافه شدن ۵۴ ریال سود به ازای هر سهم در هر ماه داد. بر‌اساس اعلام این شرکت پروژه طرح ابتکاری تغییر کاربری واحد بنزین‌سازی قدیم به واحد ایزومریزاسیون نفتای سبک بدون احداث واحد جدید و صرفا با هزینه خرید کاتالیست در شرکت پالایش نفت تبریز با موفقیت به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی و تا پایان دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. پس از بهره‌برداری از واحد مذکور با تامین mtbe مورد‌نیاز کل محصول بنزین تولیدی این شرکت با استاندارد یورو۴ عرضه خواهد شد که در سال‌های گذشته به‌میزان ۴۰ درصد بوده است. آثار مالی ناشی از بهره‌برداری از پروژه مذکور افزایش ۵۴ ریالی سود هر سهم در ماه خواهد بود. در مجموع بازار دیروز بازاری منفی بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات عمده و اوراق مشارکت) در بورس به ۴۴۲میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۰۹میلیارد تومان بالغ شد.