در گروه خودرویی برپایه داده‌های آماری مورد بررسی، در ۱۱ ماه سال ۹۶ تعداد یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۱۰۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده بود. همچنین در ۱۱ ماه امسال ۸۱۴ هزار و ۲۶۵ دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲/ ۳۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. علاوه براین تا پایان بهمن ماه ۴۵ هزار و ۹۵۷ دستگاه وانت، ۵۵۷ دستگاه اتوبوس و ۹ هزار و ۶۰۹ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شد که به ترتیب کاهش ۹/ ۳۱، ۸/ ۶۵ و ۵/ ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

در گروه حمل‌ونقل‌ حفارس مجوز افزایش سرمایه خود را دریافت کرد. بر این اساس حمل و نقل خلیج فارس مجوز افزایش سرمایه ۶۲۳درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت بر اساس مجوز بند «ز» تبصره ۱۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور را دریافت کرد.در این گروه ریل سیر کوثر نیز مجوز افزایش سرمایه ۲۸درصدی را از محل انباشته دریافت کرد.در گروه انفورماتیک دیروز نماد ایران ارقام متوقف شد تا مجددا همانند پرونده سرمایه‌گذاری امید علیه عدم پرداخت سود سهامدار عمده نسبت به شرکت حکم صادر شود.در گروه پتروشیمی نیز برای پتروشیمی آبادان مجوز افزایش ۴۵۹ درصدی سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت مفاد ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت صادر شد.

در این گروه منابع خبری از تغییر قیمت دلار محاسباتی در تعیین نرخ‌های پایه محصولات پتروشیمی خبر می‌دهند، به گزارش پترو تحلیل پیش تر قیمت فروش دلار در سامانه نیما برای تعیین قیمت‌های پایه محصولات پتروشیمی ملاک قرار می‌گرفت، از هفته آینده احتمالا میانگین قیمت خرید و فروش دلار در سامانه نیما برای تعیین قیمت‌های محصولات پتروشیمی ملاک قرار می‌گیرد. این در حالی است که با توجه به واکنش رئیس بانک مرکزی به سامانه نیما در روزهای گذشته و اینکه قیمت دلار در سامانه نیما سقف ندارد، به نظر می‌رسد در سال آینده تغییر قیمت دلار سامانه نیما به سنا برای تعیین قیمت‌های پایه محصولات پتروشیمی دور از انتظار نباشد.در مجموع بازار دیروز بازاری متعادل با شاخصی منفی بود که در آن ارزش معاملات در بورس به ۷۴۱میلیارد تومان (با احتساب معاملات عمده و اوراق مشارکت) و در فرابورس به ۵۳۹میلیارد تومان رقم خورد.