شنبه: در نخستین روز معاملاتی هفته مورد بررسی، حدود ۹۴ میلیون سهم به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سبد سهام معامله‌گران حقوقی بازار به پرتفوی حقیقی‌ها افزوده شد. بیشترین خالص خرید سهامداران حقیقی نیز در این روز در نمادهای زیرمجموعه گروه مواد و محصولات دارویی ثبت شد. به این ترتیب دارویی‌ها شاهد جابه‌جایی حدود ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی در مسیر حقوقی به حقیقی بودند. پس از آن نیز غذایی‌ها با بیشترین خالص خرید معامله‌گران خرد به میزان ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان همراه شدند.

در صدر خرید معامله‌گران حقیقی، تمایل به جمع‌آوری سهام شرکت گلوکوزان قرار داشت. «غگل» روز شنبه شاهد جابه‌جایی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار سهم به ارزش حدود ۱۱ میلیارد تومان در مسیر حقوقی به حقیقی بود. پس از آن نیز نماد معاملاتی شرکت سیمان فارس و خوزستان قرار داشت که با خالص تغییر مالکیت ۲۷ میلیون سهم به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به سمت معامله‌گران خرد بازار همراه شد. در آن سوی بازار اما گروه فلزات اساسی مورد توجه سهامداران عمده قرار گرفتند و خالص خرید ۱۲ میلیارد تومانی را ثبت کرد.

یکشنبه: در دومین روز از هفته منتهی به ۱۱ اردیبهشت‌ماه، معامله‌گران بورس تهران شاهد جابه‌جایی حدود ۱۵۰ میلیون سهم به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان از پرتفوی معامله‌گران حقوقی به سبد سهام حقیقی‌ها بودند. در این روز گروه فرآورده‌های نفتی با خالص تغییر مالکیت ۸۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در صدر توجه بازیگران خرد بازار قرار داشت. در این گروه روز یکشنبه، ۱۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم شرکت پالایش نفت اصفهان از سوی شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین مورد عرضه قرار گرفت.

غذایی‌ها نیز در این روز مورد استقبال از جانب بازیگران خرد بازار قرار گرفتند و خالص تغییر مالکیت ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی را تجربه کردند. در میان شرکت‌های زیرمجموعه این گروه، «غگل» با خالص خرید حدود ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی توسط معامله‌گران حقیقی همراه شد. روز یکشنبه، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم گلوکوزان را به فروش رساند.

در آن‌سوی بازار اما زیرمجموعه‌های گروه محصولات شیمیایی مورد توجه معامله‌گران عمده قرار گرفتند و خالص تغییر مالکیت ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در مسیر حقیقی به حقوقی را شاهد بودند. در این گروه نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی پردیس، بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها را به میزان ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجربه کرد. پس از آن نیز «شیران» شاهد جابه‌جایی ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مسیر حقیقی به حقوقی بود. در این گروه شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد ۵۰۰ هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان را خریداری کرد. در مقابل اما شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی ۴۳ هزار و ۶۷۵ سهم «شکلر» را به فروش رساند.

دوشنبه: روز دوشنبه، بار دیگر حقیقی‌ها بودند که در سمت خرید سهام خودنمایی کردند. به این ترتیب در سومین روز از معاملات هفته مورد بررسی، ۷۸ میلیون سهم به ارزش تقریبی ۱۳۱ میلیارد تومان در مسیر حقوقی به حقیقی جابه‌جا شد. در این روز گروه فلزات اساسی در صدر خرید معامله‌گران خرد بازار قرار گرفت و خالص تغییر مالکیت ۳۰ میلیارد تومانی را رقم زد. در میان شرکت‌های زیرمجموعه این گروه، فولاد مبارکه اصفهان شاهد بیشترین خالص خرید از سوی حقیقی‌ها به میزان ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. «فباهنر» نیز جابه‌جایی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در مسیر حقوقی به حقیقی را تجربه کرد.

شرکت‌های زیرمجموعه گروه فرآورده‌های نفتی نیز در این روز شاهد جابه‌جایی ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در مسیر حقوقی به حقیقی بودند.  خودرو از دیگر صنایع مورد توجه بازیگران خرد بورس تهران طی معاملات روز دو‌شنبه بود که ماحصل آن جابه‌جایی ۲۰ میلیارد تومان نقدینگی از پرتفوی معامله‌گران عمده به سبد سهام حقیقی‌ها بود. در این گروه ۲۵ میلیون سهم ایران‌خودرو از جانب شرکت سرمایه‌گذاری سمند به بازار عرضه شد. ۳ میلیون سهم دیگر «خودرو» نیز طی معاملات روز دوشنبه از سوی گروه مالی بانک پارسیان به فروش رسید. در مقابل اما شرکت سایپا شاهد خرید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم خود توسط شرکت گروه سرمایه‌گذاری سایپا بود.

در آن سوی بازار اما بانکی‌‌ها مورد حمایت معامله‌گران عمده بازار قرار گرفتند و خالص خرید ۲۶ میلیارد تومان در مسیر حقیقی به حقوقی را تجربه کردند. بانک خاورمیانه در این روز شاهد خرید یک میلیون و ۸۲۵ هزار سهم خود توسط شرکت سام الکترونیک بود. شرکت سرمایه‌گذاری سمند نیز روز دوشنبه، ۵۰۰ هزار سهم «وخاور» را خریداری کرد. ۱۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیون سهم بانک حکمت ایرانیان نیز به سبد سهام شرکت سرمایه‌گذاری فناوری و تجارت حکمت افزوده شد. این روند در بانک شهر با خرید ۶ میلیون و ۳۷۵ هزار سهمی از سوی بازارگردان این بانک دنبال شد. در بانک صادرات نیز روز دوشنبه شاهد جمع‌آوری ۵ میلیون سهم توسط گروه مالی سپهر صادرات و ۴ میلیون سهم توسط صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی سپهر صادرات از بازار بودیم.

سه‌شنبه: روز سه‌شنبه، زمین بازیگران سهام پس از ۴ روز تغییر کرد و بیش از ۳۲۱ میلیون سهم به ارزش ۶۰ میلیارد تومان از سبد سهام حقیقی‌ها به پرتفوی معامله‌گران عمده بازار افزوده شد. در این روز نمادهای زیرمجموعه گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها را تجربه کردند. به این ترتیب بانک حکمت ایرانیان شاهد خرید ۴۶ میلیون و ۳۲۲ هزار سهم خود توسط شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت بود. این روند در بانک قوامین با جمع‌آوری ۴۳ میلیون و ۹۲۰ هزار سهمی از سوی شرکت حمل و نقل بین‌المللی خط صبا دنبال شد.

گروه فرآورده‌های نفتی در رده بعدی بیشترین خالص خرید از سوی معامله‌گران عمده طی معاملات روز سه‌شنبه قرار داشت. در این گروه بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مسیر حقیقی به حقوقی جابه‌جا شد. پتروشیمی‌ها نیز روز سه‌شنبه شاهد خالص تغییر مالکیت ۱۱ میلیارد تومانی به سمت معامله‌گران عمده بودند. در این گروه یک میلیون و ۴۵۰ هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان توسط شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد خریداری شد.چهارشنبه: در جریان معاملات روز چهارشنبه بازار سهام ۳۹ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی سهامداران حقیقی منتقل شد. در این میان پتروشیمی فجر در کانون توجه سهامداران خرد قرار داشت؛ به‌طوری‌که خالص خرید حقیقی‌های بازار در این نماد به بیش از ۱۴میلیارد تومان رسید. در ادامه این روند نیز فولاد امیرکبیر کاشان مورد توجه سهامداران خرد بود. سرمایه‌گذاری سپه نیز با خالص خرید ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی حقیقی‌ها روبه‌رو شد.

در مقابل بازیگران عمده به حمایت از نمادهای بانکی پرداختند که درصدر آن جمع‌آوری سهام بانک ملت قرار داشت. به این ترتیب بیش از ۱۲میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی سهامداران حقیقی به حقوقی «وبملت» جابه‌جا شد. بانک صادرات نیز با خالص خرید بیش از ۵میلیارد تومانی از دیگر نمادهای بانکی مورد توجه حقوقی‌ها بود. در این روز در حالی گروه مالی سپهرصادرات به خریدهای خود در نماد «وبصادر» ادامه داد و بیش از چهار میلیون سهم را خریداری کرد که در مقابل عرضه حدود ۵۰میلیون سهم از سوی صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی سپهرصادرات صورت گرفت.در این گروه بانک خاورمیانه نیز با حمایت و خرید سهم از سوی سه سهامدار عمده روبه‌رو شد. سرمایه‌گذاری سمند، سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن و شرکت سام الکترونیک در مجموع حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار سهم «وخاور» را خریداری کردند. در همین راستا شرکت ایرانیان اطلس نیز به‌عنوان سهامدار عمده در نماد بانک انصار خریدهای سنگینی در این نماد داشت به‌طوری‌که ۱۴۰میلیون سهم «وانصار» را به پرتفوی خود افزود. در میان نمادهای خودرویی نیز لیدر گروه یعنی ایران‌خودرو با عرضه از سوی دو سهامدار عمده مواجه شد؛ عرضه ۱۵میلیون سهم از سوی سرمایه‌گذاری سمند و واگذاری دو میلیون سهم از سوی گروه مالی بانک پارسیان از جمله این واگذاری‌ها بود.دیگر لیدر خودرویی نیز یعنی سایپا با خرید و فروش از سوی سهامداران عمده روبه‌رو شد. در این میان ۴۰میلیون سهم «خساپا» توسط سرمایه‌گذاری صباتامین عرضه شد. در مقابل پنج میلیون سهم را گروه سرمایه‌گذاری سایپا خریداری کرد.