وی افزود: برنامه‌ ویژه‌ای برای صادرات در سال آینده داریم و قصد داریم میزان صادرات را نسبت به‌ سال‌جاری افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان گفت: کاهش تقاضای سیمان به‌دلیل رکود اقتصادی و به تبع آن توقف طرح‌های عمرانی، موجب کاهش قیمت محصولات کارخانه‌های سیمان در داخل کشور شده است. اما به‌رغم این مشکلات، نتایج عملکرد شرکت بیانگر آن است که بنیادی محکم، پویا و منعطف در زیرساخت‌ها و سازوکارهای سیمان هرمزگان نهادینه شده است. حسین فاتح رئیس هیات‌مدیره شرکت سیمان هرمزگان در ادامه مجمع افزود: با توجه به مطالعات فنی انجام شده، درگام اول تصمیم داریم میزان تولید روزانه شرکت را از ۳ هزار تن به ۳ هزار و۵۰۰ تن افزایش دهیم و این موضوع به‌طور جدی بعد از مجمع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی به تمرکز بر صادرات نیز اشاره کرد و افزود: مطالعات اولیه را انجام داده و چهار منطقه صادراتی را شناسایی کرده‌ایم و در تلاشیم این چهار هدف را فعال کرده و در نهایت سهم صادرات را افزایش دهیم. طبق گزارش هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه، سود ناخالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ۱۳۹۸برابر ۷۵۷ میلیارد ریال، سود عملیاتی ۴۳۹ میلیارد ریال و درآمد‌های غیر عملیاتی ۳۲۵ میلیارد ریال اعلام شد. درادامه پس از قرائت گزارش حساب‌های مالی شرکت درسال مالی ۹۸ از سوی نماینده موسسه حسابرسی شاخص‌اندیشان، این گزارش به تصویب سهامداران رسید.

در این مجمع، سود ۵۰۰ ریالی برای هر سهم تصویب شد. علاوه بر این، موسسه حسابرسی شاخص‌اندیشان به‌عنوان حسابرس قانونی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی شهود امین، به‌عنوان حسابرس علی‌البدل انتخاب شدند. براساس این گزارش، محمد جمالی رئیس مجمع، غزاله تیما ناظر اول، شهرام بابالویان ناظر دوم، مهدی باشتی مدیرعامل، حسین فاتح دبیر مجمع، ارغوانی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و رضایی نماینده موسسه حسابرسی شاخص‌اندیشان، هیات‌رئیسه این مجمع را تشکیل دادند.