حسابداران و چالش تغییرات استانداردهای حسابداری

 یکی از چالش‌های مهم پیش‌روی حرفه حسابداری، تا پایان سال ۹۸ و سال آینده، تغییرات استانداردهای حسابداری است. بر اساس الزام سازمان حسابرسی، استانداردهای حسابداری ایران دستخوش تغییراتی شده و تمامی شرکت‌ها از ابتدای سال ۱۳۹۹ ملزم به اعمال این تغییرات هستند.  اتوجه به این تغییرات، چالش اساسی پیش روی حسابداران و حسابرسان، آگاهی کامل از این تغییرات و همراه شدن با استانداردهای جدید است که در این خصوص، آموزش، نقش اساسی ایفا خواهد کرد.

استانداردهای لازم‌الاجرای حسابداری در سال ۹۸ و ۹۹

بنابر گزارش مدیریت آموزش گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد»، با توجه به این موضوع «سمینار استانداردهای جدید حسابداری ایران» با محوریت پیاده‌سازی مطلوب استانداردهای جدید، عصر چهارشنبه۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸به مدت ۶ ساعت در سالن همایش فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی با همکاری مشترک روزنامه «دنیای‌اقتصاد» و جامعه حسابداران رسمی ایران (ماحر) برگزار می‌شود.

در این سمینار اساتید و کارشناسان حرفه‌ای جامعه حسابداران به موضوعاتی همچون بررسی تغییرات صورت‌های مالی و صورت‌های مالی نمونه، بررسی ابزارهای مالی و الزامات افشاهای موجود، بررسی نحوه ارائه صورت وضعیت مالی با ۳ ستون، بررسی نحوه تهیه صورت جریان‌های نقدی با توجه به تغییرات جدید خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مرکز آموزش به آدرس  www.den.ir مراجعه کنند.