احمدپور با بیان اینکه در جزیره کیش یک نفر پیدا نمی‌شود که بتواند بگوید از «احمدپور» طلبکار است افزود: قبل از اینکه به فکر خود و عایدی سهامداران شرکت تجار کیش باشیم، به تعهدات و ادای دین فکر می کنیم و امروز به جایی رسیدیم که سرمایه‌ همه‌ آنهایی که در سال‌های گذشته مطالبه‌ای داشتند، با افزایش چند ده برابری تحویل و رضایتشان جلب شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانواده بزرگ دهکده ساحلی به موفقیت خود می‌بالد، یاد آورشد: اولین و بزرگ‌ترین مشکل این مجموعه، قطعی مکرر برق و آب و بوی فاضلاب و مبتلائات پیرو آن بود که با پیگیری‌های متعدد رفع شد. احمدپور با بیان اینکه این پروژه با طلبکاران مدعی بسیاری روبه‌رو بود گفت: مدیریت بحران این پروژه، کاری صعب بود که توسط تیم حاضر انجام شد. وی با بیان اینکه علمی که این پروژه را نجات داد قابل قیمت‌گذاری نیست، ادامه داد: تا یک سال آینده تمام سهامداران به سود و رضایت مطلق و کامل خواهند رسید و تمام مطالبات ادا خواهند شد. وی با ابراز خرسندی از رضایت ۹۹درصدی مردم اظهار کرد: اعتماد مردم، مسوولیت و وظیفه بیشتری بر دوش من می‌گذارد. احمدپور افزود: هر کس با هر تعداد سهام، حق ورود و مطالبه و حسابرسی در این مجموعه را داشته و می‌تواند به مدیران مجموعه مراجعه کند و اگر قصوری می‌بیند راهنمایی کند. اقتدار، جنگندگی و خستگی‌ناپذیر بودن از ملزومات کار در این پروژه بود و تضمین می‌کنیم که به فضل پروردگار در سال آینده، پروژه «دهکده ساحلی» پروژه نمونه کیش معرفی خواهد شد.

احمدپور افزود: من شخصا در زندگی خود خرید و فروش سهام را جایز نمی‌دانم و ترجیح می‌دهم صبوری و زحمات سهامداران با قیمت سهم و خرید و فروش سنجیده و پاسخ داده نشود و همه آنها با دریافت واحد به سهم خود برسند؛ اما اگر کسی به هر دلیل اصرار به فروش سهام خود داشته باشد با سود قابل ملاحظه این امکان وجود دارد. وی تاکید کرد: با درنظر گرفتن ارزش افزوده شرکت، سوددهی شرکت کاملا محرز است. در ادامه نشست، احمدپور در پاسخ به برخی سوالات در حسابرسی‌های مالی گفت: بعد از تحویل زون دو، هیچ بدهی‌ای وجود نخواهد داشت.

در پایان این جلسه انتخابات و رای‌گیری جهت مشخص شدن بازرس و حسابرس شرکت صورت گرفت.