زهره کبیری از سوادکوه: شوهر من کارگر ساختمانی است و ما سهام عدالت نداریم. تو مملکت ما هر چی هست به کارمندان دولت تعلق میگیره پس بقیه مردم عادی چه باید بکنند؟

   سهراب پیری از تهران: با عرض سلام و خسته نباشید. بنده سهمی رو خریدم؛ ولی در دارایی‌های من نشون نمی‌ده و در قسمت دارایی سهام هم که نشون می‌ده امکان فروشش نیست و میزان دارایی رو صفر نشون میده. لطفا بررسی کنید مشکل از کجاست؟

امیرحسین سردشتی از ورامین:‌ من چند روزه می‌خوام سهام آنلاین بخرم همیشه می‌نویسه در صف ولی آخرش لیست معاملاتم خالیه. لطفا راهنمایی کنید.

رحمت فرهمندی از تهران: سلام هفته گذشته من سامانه سجام ثبت‌نام کردم و از طرف کارگزاری مفید برای من پیامک اومد که اطلاعات من در این کارگزاری ثبت شده ولی امروز کارگزاری اقتصاد بیدار برای من رمز و پسورد معاملات بر خط فرستاده مگه میشه همزمان با دو تا کارگزاری کار کرد؟

سیما کامکار از خرمشهر: با درود. اگر عملیات خرید سهم را به عهده شخص دیگری بگذاریم، آن شخص می‌تواند سهام را به نام من بخرد و برای انجام این فرآیند نیاز به چه اطلاعاتی از من دارد؟

شمیم پشتیبان از خمینی‌شهر: می‌خواستم بدونم برای خرید و فروش سهام در بورس کلاس‌های آموزشی برگزار میشه من چطوری میتونم شرکت کنم؟

هانا صفری از تهران: من سهام عدالتم را آزادسازی کردم. الان پشیمون شدم، نمیشه دوباره روش غیرمستقیم و انتخاب کنم؟

آرزو ایرانی از سمنان: یک ماه است که ۵هزار سهم فولاد را از طریق کارگزاری خریده‌ام؛ ولی تا امروز به سبدم اضافه نشده، مکرر با کارگزاری تماس گرفته‌ام اما پس از ساعت‌ها پشت خط ماندن با پیشنهاد تکراری از جمله تغییر ناظر، درخواست برگه سهم... روبه‌رو می‌شوم که همه اینها را انجام داده‌ام و نتیجه هم نگرفته‌ام می‌خواستم بپرسم آیا مرجعی هست که من از کارگزاری به‌خاطر پشتیبانی ضعیف و رفع نشدن مشکلات سهامدار شکایت کنم؟ یا کارگزاری تنها برای دریافت درصد خرید و فروش به موقع عمل می‌کند و درماندگی سهامدار برایش اهمیتی ندارد.