•   علی اهری از کرج: وقتی سیستم بورس کشش ندارد و همچنین سیستم کارگزاری‌ها؛ چرا باز ثبت نام از افراد در سایت سجام و کارگزاری‌ها در حال انجام است؟ مثل اینکه عادت مدیران است که اعضا را سر کار بگذارند و همیشه عصبانی کنند.

  •   رضا احمدی از تهران:  از ابتدای خرداد نماد پترول بسته است. حتی دو روز پیش درخصوص افزایش سرمایه گچساران شفاف‌سازی داد مشکل ناظر با پترول چیه؟ چرا بیش از یک و نیم ماه هست که پول ما رو بلوکه کرده؟

  •   ژیلا فعال از کرج: سلام. خسته نباشید. کارگزاری مفید به ویژه برای کاربران خرید خودکار، عرضه اولیه وپویا را خریداری نکرده است این شرکت از مشتریانش نه عذرخواهی کرده و نه خسارتی پرداخت کرده به راحتی همه چیز را به اختلال ربط داده و از مسوولیت خود شانه خالی می‌کنند.

  •   محمد سالاری: سلام می‌خواستم بپرسم با کد بورسی که سجام میده میشه توی کارگزاری‌های دیگر هم استفاده کرد یا فرق می‌کند.

  •   احمد احمدی از همدان: سلام. مدت کمی هست که تو بورسم برای همین از ساز و کار احراز هویت خبر ندارم. آیا با احراز هویت سجام و دریافت کد بورسی امکان معامله آغاز میشه یا نیازه جداگانه برای کارگذاری هم طرف احراز هویت بشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  •   ناشناس: سلام. من در سامانه سجام اسم کارگزاری رو انتخاب کردم حالا باید چیکار کنم که بتونم معامله سهام را انجام بدم؟ فعلا احراز هویت برای سامانه سجام را از طریق اپلیکیشن سیگنال انجام دادم. بازم نیاز هست که احراز هویت کنم؟ اگر احراز هویت کارگزاری‌ها حضوری نباشه چقدر بهتره.

  •   حسین صلواتی از شهرکرد: سلام من در کارگزاری آگاه عضو هستم. متاسفانه در هنگام خرید سهم درصدی کم می‌شود در هنگام فروش باز هم درصدی کم می‌شود و این یعنی ادای حق و حقوق کارگزاری و... اما پاسخگوی خسارت و ضرر و زیان امروز و سایر روزهای این چنینی سهامداران در بورس چه کسی است؟ آیا مسوولان کارگزاری آگاه به فکر رفع خسارت و ضرر و زیان سهام از دست رفته سهامداران یا پول‌های سهامداران که در حساب آگاه مانده و نمی‌توانند خرید سهام بزنند هستند؟ هرچند فقط این به نفع کارگزاری است. از این پول‌های مانده در حساب منافعشان را تضمین و از آن به نحو احسن بهره‌برداری می‌کنند؟ آیا در این منافع سهامداران رو هم شریک می‌کنند؟