•    علی رضا از تهران:بعضی روزها سیستم کارگزاری آگاه قطع می‌شود و سامانه کلا هنگ می‌کند. برای هر سفارش بیشتر از چند ساعت طول می‌کشد تا ارسال انجام بشود وقتی هم که ثبت می‌شود زمان تمام می‌شود. من حدود 10 سفارش داشتم که ارسال نشد به نظرم کارگزاری‌های معروف‌تر و کارگزاری‌هایی که ادعا می‌کنند بهترین خدمات را به سهامداران ارائه می‌دهند، از همه بدتر عمل می‌کنند.
  •   مژگان از تهران:کارگزاری‌ها خدمات مناسبی به سهامداران نمی‌دهند ما فکر می‌کردیم در مواقعی که با کارشکنی کارگزاری‌ها مواجه می‌شویم، سازمان بورس وظیفه دارد از سهامداران حمایت کند اما از قرار معلوم دخالتی برای حل مشکلات سهامداران آنها نمی‌کند در حالی‌که مجوز بعضی کارگزاری‌ها باید باطل شود و کارمزدها را برگردانند.
  •   صادق از زرند:من سهمی را روز یکشنبه اول وقت که مثبت بود می‌خواستم بفروشم که باز نشد و متاسفانه آخر وقت همون روز منفی شد و فردای آن روز هم منفی خورد کدوم آدم باانصافی پیدا میشه که ضرر من و امثال من رو جبران کنه؟ من از سر بدبختی پرایدم را فروختم سهام خریدم الان هم به دلیل کندی معاملات، نمی‌توانیم خرید و فروش انجام دهیم.
  •   ایمان از کاشان:مردم سرمایه‌هاشون را از بانک‌ها بیرون کشیدند که در بازارسرمایه فعالیت کنند و در این شرایط اقتصادی از گرسنگی نمیرند. آن‌وقت کارگزاری‌ها عین خیال‌شان هم نیست و جواب سربالا به مراجعه‌کنندگان می‌دهند.
  •   مجتبی از تهران:سیستم سفارشات همش یا قطع است یا هنگ می‌کند. چرا سازمان بورس زیرساخت‌های معاملات را قوی نمی‌کند. خودشان می‌گویند هسته معاملات کشش این حجم از سرمایه‌گذار را ندارد خب با این اوصاف چرا باز هم قرار است شرکت‌های جدید وارد بورس شود. واقعا خنده‌دار است آخه پول درآوردن به چه قیمتی؟
  •   حسن از آمل:50 روز است که 30 درصد از سهام عدالتم را به بانک ملی فروختم و به شدت هم مریض هستم و به این پول نیاز دارم اما بانک می‌گوید مدارکت کامل نیست چند بار هم حضوری مراجعه کردم و ثابت شده که مدارکم هیچ نقصی ندارد اما باز هم پولی برایم واریز نمی‌کنند. اما دیشب در تلویزیون اعلام کردند همه کسانی که سهام‌شان را فروختند برایشان پول واریز شده. خب چرا دروغ می‌گویید. پول مارا ندادید بعد می‌گویید دادیم؟