•    09150005865:  چرا برای من پول فروش سهام عدالتم را واریز نمی‌کنند؟ یک‌بار ریختند دیگرنریختند. من الان چه کار کنم که بقیه پولم را بریزند؟ جوابم را هم نمی‌دهند. خب اگر مشکلی پیش آمده به ما هم بگویند.
  •    09120004534: شرکت سیمان ساوه در آخرین اطلاعیه خود پرداخت سود را اول مرداد اعلام کرده بود، فرم مشخصات را هم طبق اعلام شرکت فکس کرده‌ایم اما انگار عهد بوق است، هیچ‌کدام از تلفن‌های دفتر مرکزی و کارخانه رابر‌نمی‌دارند، پس این سجام به چه دردی می‌خورد؟
  •    یعقوب از ماهشهر: مدیران کارگزاری‌ها با اینکه می‌دانند چه مشکلاتی برای مراجعه‌کنندگان وجود دارد اما هیچ‌کاری نمی‌کنند. حضوری هم که مراجعه می‌کنیم کسی جوابمان را نمی‌دهد. تلفن‌شان هم که دو هفته است بوق اشغال می‌زند. به خدا در هیچ‌جای دنیا کسی به این شیوه کار نمی‌کند.
  •    09360009315: خواهش می‌کنم صدای منو به گوش مسوولان برسونید. من زنی هستم که تحت حمایت هیچ سازمانی نیستم. بعد ازکرونا از کار بیکار شدم. از طرفی هم به ما گفتند سهام عدالت خود را نفروشید ما هم دلخوش بودیم که از طریق سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیریم اما چرا ما نباید اختیار سهام خود را داشته باشیم. من مستاجرم، با کارت اعتباری که نمی‌توانم اجاره خانه‌ام را پرداخت کنم. برای چه برای ما محدودیت ایجاد می‌کنید، من به پول نقد احتیاج دارم. خوراکی را که نمی‌توانم به صاحبخانه‌ام بدهم. اصلا بر چه اساسی برای سهام ما تعیین‌تکلیف می‌کنید.این کارت اعتباری شما به درد قسط و بیمه ما نمی‌خوره.
  •    09160005614: من 30 درصد از سهام عدالتم را به کارگزاری بانک فروختم و فقط200 هزارتومان واریز کرده‌اند. کسی هم جوابم را نمی‌دهد.این دیگر چه مدل مدیریت کردن است که ما برای فروش سهام عدالت خود باید با این همه مشکل دست و پنجه نرم کنیم.
  •    علی از مازندران: چرا هیچ‌کس توضیحی درباره کارت اعتباری دارندگان سهام عدالت به ما نمی‌دهد. کلا ما از هر مسوولی سوالی می‌پرسیم، جواب سربالا می‌دهد.