•  0990053307: سلام خسته نباشید. من خیلی وقته سهام شرکت آپ را دارم ولی متاسفانه به خاطر بازی حقوقی‌ها تا حالا سودی از این سهم به دست نیاوردم. این شرکت طبق تحلیل بنیادی شرکت سودآوری باشه ولی سهامش هر روز منفی میشه.
  •  صلحی از تهران : نحوه قرون وسطایی تبدیل حق تقدم به سهم، واریز نشدن سود مجمع از طریق سجام، هسته هم که دیگه به ناله و فغان نیاز نداره، شیفتی بودن معاملات، رانتی بودن خرید برخی نماد‌های پرطرفدار و در صف از طریق برخی کارگزاری‌ها که من خودم به چشم دیدم اینها بخشی از دغدغه‌های ما سهامداران است. چه کسی به مشکلات ما رسیدگی می‌کنه؟
  •  سهیل از قزوین: هسته معاملات دیروز خیلی ضعیف بود، برخورد سلیقه‌ای ناظران بازار و مدت زمان طولانی انتظار برای تماس با اپراتور کارگزاری را هم به اینها اضافه کنید.
  •  حامد از کرج: من از برج ۲ اومدم تو بورس و با همه این مشکلات و با تکیه بر دانش و مطالعه خودم یه سری سهم خرید و فروش کردم، و به سود معقولی رسیده‌ام ولی رئیسم ۲۰ روز پیش اومد چهار تا سهم را رانتی خرید و الان سودش نزدیک به سود منه.
  •  محمد‌رضا از تهران: سلام. سیستم معاملات این روزها شرایط بدی را برای سهامداران ایجاد کرده. ممنون می‌شم اعتراض ما را به گوش مسوولان برسونید.
  •  ریحانه از تهران : مشکلی اصلی ما سهامداران به هسته معاملات مربوط میشه. کاش بشه یا ارتقا داد یا تعویضش کرد. بعد هم اینکه امیدوارم سازمان بورس فرهنگ سهامداری و آوردن پول مازاد در بورس رو بین افراد در حال ورود به بورس‌ جا بندازه. ممنون از روزنامه شما برای انعکاس دغدغه‌های سهامداران.
  •  دارا علیزاده از تهران: کارگزاری‌ها، کارمزد یکسانی از سهامدار دریافت می‌کنند ولی سطح خدماتشان (به‌خصوص سامانه‌های آنلاین) بسیار متفاوته. به‌نظرم کانون کارگزاران باید از حالت انفعال خارج بشه و با نظارت صحیح بر کارگزاری‌ها، شرح حداقل خدمات آنها را ابلاغ کند تا شاهد این همه تفاوت و کاستی در برخی کارگزاری‌ها نباشیم.
  •  فرهاد تبریزی از تهران : برخورد سلیقه‌ای ناظر درمورد بازکردن یا بستن نماد سهم- تایید یا عدم تایید نوسان قیمت- نبود نظارت درست روی کارگزاری‌ها و خدماتشون- کُندی هسته معاملات - تغییر ساعت معاملات برخی نمادها واریز نشدن سودنقدی سالانه برخی شرکت‌ها از طریق سجام (اجبار برای رفتن به بانک برای دریافت سود،چرا مشکلات سهامداران به جای کم شدن در حال زیاد شدن است؟