• رضا آقا بابایی: تقریبا خرید سهام‌ عرضه اولیه غیر ممکن شده! خرید میزنی درحالی که قیمت درست و موجودی هم داری پیام خطا میده. ظاهرا امکان خرید این سهم‌ها برای عده‌ای خاص کنار گذاشته شده.
  •  مسعود محمدی: پشتیبانی سامانه کارگزاری سامان عملا جواب مشتری رو نمیده، چه تلفنی چه آنلاین.
  •  ناشناس: قطعی و کندی سامانه کارگزاری‌ها اعصاب ما را خرد کرده. مخصوصا راس ساعت 9 که همیشه قطع می‌شود. کارگزاری‌ها مشکلات زیادی برای سهامداران ایجاد می‌کنند. نبود پشتیبانی و پاسخگویی چه به‌صورت آنلاین چه به‌صورت تلفنی، چه با چاپار، چه با کبوتر و استفاده نکردن از امکاناتی که هسته معاملات در اختیار قرار می‌دهد مثل رتبه حجمی.
  •  3160...0915: آقای رئیس‌جمهور از بورس حمایت می‌کند تا مردم کار کنند و تولید رونق بگیرد. اما همه تلاش دولت را چند شرکت خنثی می‌کنند. من یک بازنشسته هستم.مقداری پول داشتم که سهام شرکت «ونیرو» را خریدم الان چهل روز است شرکت «ونیرو» به علت عدم شفاف‌سازی از طرف سازمان بورس بسته شده و به شرکت ونیرو که زنگ می‌زنیم کارمندانش می‌گویند: همینه که هست. من از دولت این سوال را دارم حالا که مردم را که تشویق به سرمایه‌گذاری در بورس می‌کنید و مردم سهام می‌خرند، چرا ناگهانی سازمان بورس نماد شرکت رابه علت تخلف می‌بندد و پول مردم بلوکه می‌شود؟ مردم از کجا باید می‌فهمیدند که شرکت «ونیرو» تخلف می‌کند؟ من به‌عنوان یک مالباخته به دولت عزیز پیشنهاد می‌کنم اگر سازمان بورس بدون اطلاع به سهامداران، ناگهانی نماد شرکت‌ها را تعلیق کند بی اعتمادی به بورس زیاد خواهد شد وجبران آن آسان نخواهد بود.
  •  ناشناس: الان در پرتفوی من 2 سهم اولیه که اخیرا خریدم رو نشون نمی‌ده وبه پشتیبانی هم که زنگ می‌زنم حداقل 45 دقیقه باید پشت خط منتظر بمانم. قطعی سامانه ایزی تریدر تاخیر زیاد در انجام معاملات به وجود میاره و کسی هم مشکل سهامداران را حل نمی‌کنه.
  •  2865...0922: پول فروش سهام عدالت ما را کی می‌دهند؟ الان 2 ماه از فروش سهام عدالتم می‌گذرد، انگار نه انگار.
  •  0581...0916: از سهام 2درصدی مستمری بگیران چه خبر؟ هیچ اطلاع‌رسانی در این مورد نمی‌کنند و ما هم نمی‌دانیم باید چه‌کار کنیم.