•    2320...0912: نماد بعضی از شرکت‌های بورسی بسته شده و هیچ پاسخی به سهامداران نمی‌دهند و هزاران سهامدار این شرکت‌ها دارایی‌شان بلوکه شده است و دستمان به جایی نمی‌رسد. شایسته است که مسوولان برای حمایت از سرمایه مردم وارد عمل شوند و مشکلات سهامداران را برطرف کنند.
  •    8363...0919: من سال‌هاست که در بازار سرمایه فعالیت می‌کنم طی این چند سال همچین بازاری ندیده‌ام که ریزش این‌چنینی داشته باشد. اعتماد مردم به این بازار کم شده جلسه پشت جلسه؛ با این کارها سرمایه مردم بر نمی‌گردد. یک روز حمایت نمی‌کنند یک روز حمایت می‌کنند با این تدابیر، بورس به هیچ نتیجه مثبتی نمی‌رسد و سرمایه مردم هم که برای فرار از تورم وارد بازار سرمایه شدند، نابود می‌شود. لطفا به فکر مردم هم باشید.
  •    9475...0930: چند نکته درخصوص ریزش تاریخی اخیر در بورس می‌خواستم عرض کنم. زمانی که سهام یک شرکتی را می‌خرید در واقع ریسک و بازدهی سهم را قبول کرده‌اید اما بحثم بابت ریزش اخیر این است که چرا سیاست‌گذار چشم خود را روی تخلفات آشکار حقوقی‌های بازار بسته و رفتار هیجانی سهامداران تازه‌وارد را مقصر ریزش بورس معرفی می‌کنند. مگر سهامداران خرد توانایی منفی کردن کلیت بازار را دارند؟ ریزش اخیر بورس از دعوای دو وزارتخانه شروع شد و تا امروز ادامه دارد که نتیجه بی‌تدبیری‌هاست و مهم‌ترین چیزی که در این ریزش‌ها قربانی شد، اعتماد سهامداران به بازار سرمایه است.
  •    3662...0920: لطفا به مسوولان سازمان بورس بگویید، مدت زمان بررسی افزایش سرمایه را همان‌طور که وعده داده شده بود کوتاه‌تر کنند تا شوقی در بین سهامداران ایجاد شود.
  •    4428...0917: چرا سازمان بورس شرکت‌ها را ملزم نمی‌کند سود سهام خود را به حساب سجام سهامداران واریز کنند ما بارها دراین مورد اعتراض هم کرده‌ایم اما کسی به این موضوعات توجه نمی‌کند.
  •    1244...0934: من 30 درصد سهام عدالت خود را به کارگزاری بانک ملی فروخته‌ام اما بعد از دو ماه و نیم فقط 400 هزارتومان برایم واریز کرده‌اند. به کارگزاری هم مراجعه کردم، اما کسی جوابم را نمی‌دهد در سایت کارگزاری، هم فقط پیغام می‌دهد موردی یافت نشد.