۵۶۶۷...۰۹۱۲: معاملات الگوریتمی اگر برای همیشه حذف شود، می‌تواند از تشکیل صف‌های فروش سنگین جلوگیری کند.

وقتی که برای معاملات الگوریتمی طرحی نوشته می‌شود که سهام را در چه قیمتی و با چه حجمی بفروشند، خب سازو کار عرضه و تقاضا به‌طور کلی زیر سوال می‌رود. مگر نباید قیمت‌ و صف‌ها را دستکاری نکرد؟

 پس چرا معاملات الگوریتمی به یک باره صف خرید را به صف فروش در بازار تبدیل می‌کند و کسی هم پاسخگو نیست.این طور با سرمایه ۵۰ میلیون سهامدار بورس کشور بازی کردن درست نبود. با معاملات الگوریتمی فقط یک عده خاص سود می‌بردند و مردم همه ضرر می‌کردند.امیدواریم که برای همیشه بساط این معاملات از بازار سرمایه برچیده شود.

 ۷۱۵۶...۰۹۱۲:مدیران و مسوولان اجرایی بورس و بانک مرکزی به جای حرف زدن فقط عمل کنند و از این بازار آشفته نوسان‌گیری نکنند و این قدر به حقوقی‌ها فرمایشی دستور بهبود بازار را ندهند. بازار را بادستکاری به‌صورت صوری بالا بردید و ملت را کشانیدند به بازار دستکاری

شده؟

 ۲۳۲۰...۰۹۱۲: شرکت ونیرو. بعد از سه ماه تعلیق وتقسیم سود به هر سهم ۳۵ ریال که موقع بسته شدن قیمت آن ۹۴۰ تومان بود الان ۴۱۰ تومان قیمت اعلام کرده.یعنی هر سهامدار ۵۸ درصد ضرر می‌کند. این چه نوع کشورداری است؟ پاداش هیات‌‌مدیره ششصد میلیون تومان تصویب شد. مدیران شرکت ونیرو برای سر پوش گذاشتن به تخلفات خود هفتصد میلیون تومان از پول سهامداران را به‌عنوان کمک به خیریه کنار گذاشتند. اگر آنها کمک می‌کنند. چرا از پاداش خود کمک نکردند اما از پول سهامداران کمک کردند. آیا این مدیریت در جهان قابل‌قبول هست. آیا عدالت این است.۲۴ میلیون تومان پول من در شرکت ونیرو در مدت سه ماه شده ۱۰میلیون تومان. آیا بورس ایران تله‌ای است برای مردم؟ آیا رئیس سازمان بورس از این تله گذاری برای مردم بی‌اطلاع است؟ سهامدار ونیرو.

 ۴۵۲۵...۰۹۱۰: میشه در مورد ثبت سفارش فروش که به‌تازگی سازمان بورس نامه زده یه توضیحی بدین؛ چون ما متوجه نشدیم. میگن سفارش زیر ۵۰۰ هزار تومان بدیم کد معاملاتی ما باطل می‌شود. کسانی که عرضه اولیه گرفته‌اند و الان قصد فروش دارن و قیمت آنها کمتر از ۵۰۰ هزار تومان است چه باید بکنند؟

 ۸۵۹۷...۰۹۱۹: چه کسانی مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند؟ یعنی اگر کسی یک روز قبل از حساب و کتاب سالانه سهام بخرد سود را دریافت می‌کند یا حتما باید یک سال سهامدار باشد؟

 ۴۵۸۹...۰۹۱۱: درباره پولی که در رابطه با پالایش یکم مسدود کرده بودند کی و چطور این پول را دریافت خواهیم کرد؟ چند روز از اتمام مهلت ثبت سهام پالایش یکم گذشت.

 ۳۹۷۹...۰۹۱۲: چرا نماد گشان ممنوع و متوقف شده است؟ لطفا علت را بفرمایید.