• 3384...0916: ما سهامداران خرد تسلیم قدرت سهامداران بزرگ هستیم. وقتی هم می‌خواهیم سهام بفروشیم، باید برویم ته‌صف، حتی وقتی هم می‌خواهیم سهام بخریم باز‌هم به ما نمی‌رسد و باید برویم ته‌صف. سرخطی هم نمی‌توانیم بزنیم اما سهامداران بزرگ چه در خرید و چه در فروش هرطور که بخواهند تصمیم می‌گیرند و می‌توانند از ضرر و زیان احتمالی فرار کنند.
  • 4987...0918: کسانی که تا 2 ماه پیش فریاد حباب حباب سر می‌دادند چرا الان که قیمت دلار بالا رفته اعتراض نمی‌کنند؟ بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که عده‌ای به دنبال زمین‌زدن بورس هستند و تا حدی نیز به هدفشان رسیدند.
  • 6241...0913: کارگزاری مهرآفرین در یک اقدام غیرحرفه‌ای راس ساعت ۸ و ۲۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه ارتباط را قطع می‌کند و ۸ و30 دقیقه و۳۰ ثانیه مجدد وصل می‌کند.
  • 7745...0916: من ماشین دنا داشتم وقتی آقای روحانی به مردم گفتند به بورس اعتماد کنند، ماشینم را فروختم و سهام پردیس خریدم. این سهام را ۱۷۵۰تومان خریدم اما همین که من خریدم افت قیمت آن شروع شد و سرمایه‌ای که وارد بورس کرده بودم از نصف هم کمتر شد. سوالی که دارم این است؛ آیا وضعیت بورس تغییر می‌کند؟ لطفا به من بگویید آیا این سهام رشد می‌کند یا نه؟
  • 8201...0914: چرا برخی افراد زمان شروع، اتمام، اصلاح و روند نزولی قیمت‌ها در بازار سرمایه را می‌دانند، این در حالی است که خیلی از تحلیلگران بازار نمی‌توانستند بازار را مناسب و متناسب با اوضاع تحلیل کنند. آیا رانت اطلاعاتی در بازار سرمایه وجود دارد؟ چرا جلوی رانت‌اطلاعاتی را نمی‌گیرند تا عدالت برای همه رعایت شود؟
  • 1419...0912: من در بازار سرمایه چند مشکل دارم. 1: 30درصد سهام عدالتم را ۲۴تیرماه در سامانه سعدی ثبت‌فروش زدم، حدود پنج میلیون دریافت کردم ولی پیامکی مبنی بر تسویه‌حساب برایم نیامده است. 2: اگر سیستم اطلاع‌رسانی شفاف‌تر شود مثلا پول یک یا چند سهم وقتی واریز می‌شود نام نماد هم پیامک می‌شد، بهتر بود چون سهامداران از سردرگمی درمی‌آمدند. 3: سفارش‌گذاری در نیم‌ساعت اول بازارسهام باعث گمراهی سهامداران جدید می‌شود زیرا حرفه‌ای‌ها باتشکیل صف خرید و فروش غیرواقعی آنها را فریب می‌دهند.