•  9087...0912: هسته معاملات کاملا طبق برنامه‌ریزی خودشون عمل می‌کنه و به‌طرز نامعلومی معاملات را انجام می‌دهد چطوره که بعد از ساعت 12:30 به‌عنوان مثال در نماد آبادا از تعداد صف‌فروش به‌طور چشمگیری کاسته می‌شد اما از تعداد صف خرید اصلا کم نمی‌شد! یا در بعد همین ساعت عنوان شده (12:30) در یک نماد دیگر چند ده تومان اختلاف قیمت بین خریدار و فروشنده بود و تا ۲۰ دقیقه که من کنترل کردم، معامله انجام نگرفت؛ در حالی که تعدادی فروشنده و خریدار در صف بودند!! به‌نظر من سامانه معاملات باید تا ساعت معینی برای همه قابل‌دسترس بوده و در خارج از این ساعت مقرر باید برای همه قطع شود. این به چه معنا است که امکان ثبت‌سفارش خرید یا فروش فقط تا ساعت 12:30 باید اتفاق بیفتد؟! اینگونه است که می‌گوییم بورس دستوری و پشت‌پرده معاملات دارد. لطفا اگر اشخاص دیگری هم از این موارد سراغ دارند هر روز اطلاع‌رسانی کنند. بورس شفاف نیست.
  •  5647...0935: همه این بدبختی‌ها از بی‌ارزش شدن پول ملی است که هر روز باید به بورس یا دلار و سکه و... آویزون بشیم تا ارزش دارایی‌هامون حفظ بشه. فقط موندم عراق، سوریه و افغانستان بعد از سال‌ها جنگ و ویرانی چطور ارزش پولشون چند‌برابر پول ماست! نتیجه اینکه بلایی که سر اقتصاد آوردن جنگ هم نمیاره.
  •  9080...0915: بورس دیگه جای سرمایه‌گذاری نیست، باید به فکر سرمایه قفل‌شده خود باشیم تا بدهکار شرکت‌ها نشدیم.
  •  2345...0912: کل بازار سرمایه رو این خودرویی‌ها با افزایش سرمایه‌ها‌شون به مخاطره انداختند.  به مردم انداختن، هر چی اقتصاد و صنعت و بورس می‌کشه از این خودرویی‌هاست! شما سهام این گروه رو متوقف کن، ببین کل بورس و بازار سرمایه و صنعت چطوری درست میشه. کار این صنعت و هدفش فقط تخریب بورس و اقتصاده و وظیفه و هدف دیگری ندارد. کیه که ندونه دیگه.
  •  9976...0930: اگر ساز و کار انتخاب نمایندگان در مجمع سهامداران حقیقی به درستی بنا نهاده بشه و نمایندگان منتخب واقعی سهامداران حقیقی باشند، می‌توان به مفید بودن طرح تشکیل مجمع برای سهامداران خرد امیدوار بود.
  •  2122...0935: از اون روزی که رئیس‌مجلس گفت از بورس حمایت می‌کنیم 30،40درصد دیگه ریزش کرد که هنوزم ادامه داره!
  •  8780...0914: کارشناسان و مسوولان هر روز میان میگن نگاهتون بلند‌مدت باشه، خب من ۲ ماه پیش کلی سهام شرکت‌های مختلف خریدم با تمام پولی که داشتم الان همشون تو حداقل ۴۰ درصد ضرر هستن، با نگاه بلند‌مدت اگه بریم جلو آخرش باید سند خونه رو گرو‌بذارم بابت بدهی‌هام!
  •  5423...0918: حقوقی‌های دولتی پول رو در اوج شاخص، از بازار خارج کردن و باید برگردوندن این پول بشه مطالبه عمومی. اونا هم با مسائل فرعی مانند معاملات الگوریتمی و نوسان‌گیری و … دارن حواس مردم رو پرت می‌کنن. خواهشا شما پیگیر این مطلب باشید.