•   3372...0912: سلام و تشکر از زحمات شما. عرض بنده در مورد قانونی است که قرار شد حقیقی و حقوقی نتوانند سفارش نامتعارف خرید و فروش بگذارند ولی متاسفانه هنوز این کار انجام می‌شود. واقعا اگر شخص حقیقی سفارش یک عددی یا ۱۰ عددی بگذارد ناظر قبول می‌کند و سفارش انجام می‌شود؟ غیرممکنه ناظر قبول کند ولی خودتون خوب می‌دانید که حقوقی خیلی زیاد این کارها را انجام می‌دهد. لطفا خواهش می‌کنم اطلاع‌رسانی کنید.
  •  0928...0901: با سلام. مدتی است بازار سرمایه زیر فشار بی‌سابقه‌ترین عرضه تاریخ بورس سهام ایران همراه با سهامداران کم‌تجربه سهام عدالت دچار افت شدیدی شده است. رونق بورس در شرایط کنونی ایجاب می‌کند ضمن ارائه جدول زمانی مناسب برای فروش سهام عدالت، عرضه‌های اولیه تا رسیدن به تعادل نسبی و تاب‌آوری بورس متوقف شود. با این شرایط رقابت در عرضه که جدیدا خبر از عرضه اولیه سنگین دیگر حکایت می‌کند، اصلاح در قوس نزولی همچنان شاخص‌ها را پایین خواهد کشید. به نظر می‌رسد مسوولان با تاخیر فاز تعادل عرضه و تقاضا را رعایت نمی‌کنند. این امر باعث ضرر و زیان خریداران و فروشندگان خواهد شد.
  •  6082...0918: یک‌شرکت کارگزاری با وعده دروغین که ما عرضه اولیه را بدون پول برای شما می‌خریم مشتری جذب می‌کند اما وقتی مشتری جذب شد، می‌گویند شما پول نداشتید و ما عرضه اولیه را برای شما نخریدیم! خب چرا آن وعده را می‌دهند و بعد زیرش می‌زنند؟ هیچ سازمانی هم بر کارگزاری‌ها نظارت نمی‌کند. سیستم معاملاتی این کارگزاری هم واقعا کند است. لطفا پیگیری کنید و نتیجه آن را هم اعلام کنید.
  •  2320...0912: ریاست محترم سازمان بورس به اطلاع می‌رساند بانک مرکزی تسویه بدهی شرکت‌ها را با تسعیر نرخ ارز یورو را ۱۲۹۰۰تومان و دلار۱۱هزار تومان تسویه می‌کند. چطور شرکت ونیرو قبل از تسویه آمده در کدال اعلام کرده نرخ تسعیر ارز یورو ۳۱۵۰۰تومان تسویه شده و قیمت سهم را نصف کرد و کلی ضرر به سهامدار زد. آیا سازمان بورس اجازه می‌دهد یک شرکت بورسی قبل از تسویه بدهی خود در بانک ضرر را به سهامداران تحمیل کند. آیا سازمان بورس بابت سودی که شرکت با پایین آوردن قیمت سهم نصیبش شده منتفع است یا نه؟ من به‌عنوان یک فعال بورس از عملکرد ریاست سازمان به دلیل عدم واکنش به عملکرد حقوقی‌ها در قبال سهامداران حقیقی ناراضی هستم.