گروه بعدی که مورد توجه سهامداران خرد بازار قرار گرفت، رایانه بود. این گروه روز گذشته با رشد ۵/ ۲ درصد شاخص صنعت همراه شد و خالص خرید ۴۴ میلیارد تومانی از سوی حقیقی‌ها را تجربه کرد. در صدر نمادهای زیرمجموعه این گروه «رانفور» قرار داشت که شاهد جابه‌جایی ۱۱ میلیون و ۴۰۹ هزار سهم به ارزش ۳۷ میلیارد تومان در مسیر حقوقی به حقیقی بود.

در آن سوی بازار بیشترین خروج پول حقیقی از گروه بانک رقم خورد. بانکی‌ها روز گذشته شاهد کوچ سهامی به ارزش ۲۶۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان از سبد سهام بازیگران خرد به پرتفوی بزرگان حقوقی بودند. گروه‌های کالایی فلزات اساسی و محصولات شیمیایی نیز دیروز شرایط مشابهی را تجربه کردند؛ به‌طوری‌که همزمان با ریزش قیمت‌ها، فلزی‌ها شاهد انتقال سهامی به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان در مسیر حقیقی به حقوقی بودند. در پتروشیمی‌ها سهامداران عمده خالص خریدی بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان ثبت کردند.

در میان شرکت‌ها نیز نماد معاملاتی بانک صادرات شاهد جابه‌جایی ۲۴۵ میلیون سهم به ارزش ۱۰۵ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان در مسیر حقیقی به حقوقی بود. در سهام بانک ملت نیز شرایط مشابهی تکرار شد و سهامداران حقوقی خالص خرید ۹۹ میلیارد تومانی را ثبت کردند.

«شیران» دیگر سهامی بود که در لیست خروج از پرتفوی حقیقی‌ها قرار گرفت تا سهامداران خرد اقدام به فروش ۶۸ میلیارد تومانی در این سهم کنند. شرکت ملی صنایع مس ایران نیز روز چهارشنبه با خالص فروش ۶۴ میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومانی از سوی حقوقی‌ها مواجه شد.

سهام فرابورسی اما روز گذشته در مجموع شاهد خروج ۳۶۴ میلیارد تومانی حقیقی‌ها بودند تا فرآیند کلی ورود و خروج پول حقیقی در بازار سهام (بورس و فرابورس) ۲۱۰ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان در مسیر حقیقی به حقوقی باشد.