•  6676...0912: نزدیک به 5 ماه است که در بورس فعال شده‌ام و در این مدت سهم «کسعدی» همچنان روند منفی را طی می‌کند. وقتی دولت نسبت به بازار سهام مطمئن نیست، چرا نسبت به سرمایه‌گذاری در بورس به مردم اطمینان‌خاطر می‌دهد؟ تکلیف من نوعی که سرمایه زندگی‌ام را در بورس گذاشتم و الان همان سرمایه اندک را هم از دست داده‌ام چیست؟ آن‌هم در حالی‌که تورم روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
  •  7077...0912: بیشتر از 4 ماه است که دوسوم سهام عدالت مرا واریز نکرده‌اند. از اردیبهشت‌‌ که درخواست فروش 30درصد مجاز سهام عدالت را به بانک ملت دادم، تنها 2 میلیون واریزی داشتم و نزدیک به 4 میلیون همچنان در بانک یا کارگزاری است. بنده چون نیاز مبرم به نقدینگی داشتم اقدام به فروش کردم که آن هم دردی را دوا نکرد. تکلیف من بعد از 4ماه چیست؟
  •  1613...0919: به‌عنوان یک سهامدار از پرداخت سود سهام شرکت‌های بورسی رضایت ندارم و بسیاری از سود‌ها را موفق نمی‌شوم دریافت کنم. مگر حساب شبا یا حساب بانکی موجود نیست که سهامدار را مجبور می‌کنند به بانک مراجعه کند؟
  •  0515...0912: برای واریز افزایش سرمایه شرکت‌های تجارت‌الکترونیک پارسیان و شصدف هر‌قدر به این 2 شرکت تلفن می‌زنم کسی پاسخگو نیست. برای افزایش سرمایه شرکت تجارت‌الکترونیک‌ پارسیان، نه در پورتال شرکت‌ فرم آن وجود دارد و نه شرکت در این‌خصوص جواب می‌دهد.
  •  2320...0936: سوالی از سازمان بورس دارم؛ وقتی یک سهم چند روز مثبت ۵درصد می‌خورد نماد را متوقف می‌کنند و از آن شرکت دلیل مثبت بودن سهم را جویا می‌شوند اما وقتی یک نماد بیش از ۱۰ روز  یا بیشتر منفی ۵ درصد می‌خورد نماد را متوقف نمی‌کنند و دلیل پودر شدن سرمایه سهامداران را از شرکت مربوطه سوال نمی‌کنند.
  •  5567...0912: من از صدای سهامدار تقاضا دارم صدای بنده را به گوش دولت برساند. بزرگ‌ترین پولشویی در یک محل قانونی یعنی سازمان بورس انجام شد و مردم دارایی خود را در بورس از دست دادند.
  •  1810...0916: لطفا در صورت امکان نمادهایی که در صف خرید قفل شدند را چک کنید. سفارش‌ها با قیمت بالاتر از محدوده مجاز فروش که کمرنگ دیده می‌شود و برای عموم ثبت چنین سفارش‌هایی امکان ندارد. این موضوع شک‌برانگیز است.