•  5306...0936: مگر قرار نبود تا ۱۵ مهر همه شرکت‌ها بازارگردان معرفی کنند؟ در این وضعیت بازار چرا نمادهایی که بازارگردان ندارند را نمی‌بندند؟ نمادهایی که بازارگردان ندارند هر روز منفی می‌خورند و سرمایه مردم نابود می‌شود.
  •  3968...0992: ما اگر محتاج نبودیم که سهام عدالت مان را نمی‌فروختیم. حدود  دو ماه است که منتظر واریز پول فروش سهام خود هستم ؛اما کارگزاری‌ها جواب نمی‌دهند این در حالی است که من به دلیل وضعیت مالی بدی که دارم مجبور شدم 30 درصد سهام عدالتم را بفروشم. 2‌میلیارد تومان در بورس سرمایه‌گذاری کردم الان پولم به یک میلیارد تومان رسیده. کسانی که در این مدت سکه، طلا، ماشین، زمین و آپارتمان خریده بودند خیلی بیشتر از ما سود کردند. دلیل زیان سرمایه گذاران بورس هم این است که به حرف مسوولان گوش کردند و دارایی شان را وارد بازار سرمایه کردند.
  •  2708...0914: بنده تمام سرمایه زندگی ام را در بورس به نشانه حمایت از تولید داخل سرمایه‌گذاری کردم الان تمام سرمایه‌ام رفته است. سخنگوی دولت، آقای واعظی اعلام کرد شاخص از یک میلیون و 600 هزارواحد پایین نمی‌آید. الان کجاست بیاید جوابگوی مردم باشد. وزیر اقتصاد که بارها در تلویزیون مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس تشویق می‌کرد الان کجاست؟
  •  1086....0911: چرا کسی رئیس سازمان بورس را بازخواست نمی‌کند؟بازار هر روز منفی می‌شود هیچ مسوولی هم پاسخگوی سهامداران نیست.
  •  2320...0936: رئیس‌جمهوراز مردم رسما در رسانه‌ها دعوت به عمل آورد و درخواست کرد که مردم سرمایه خود را به بورس بیاورند، من هم برای رونق تولید و در نهایت آبادانی کشور به دعوت او لبیک گفتم و سرمایه‌ای که در سایه ۳۰ سال تلاش و کار به دست آورده بودم را وارد بورس کردم، حال چه نصیب من شده؟ سرمایه من و امثال من نابود شده و از حمایت دولت به‌رغم قولی که داده بود هیچ خبری نیست، چه کسی پاسخگو است؟
  •  0789...0919: برخی از کارشناسان بورس می‌گویند ممکن است شاخص تا یک میلیون و 200 هزار واحد هم پایین بیاید. واقعا ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد؟ مگر ابتدای سال نگفتند دولت تا پایان سال از بورس حمایت می‌کند؟
  •  6634...0912: چهارماه است که درخواست فروش سهام عدالتم را داده‌ام اما فقط برایم 500 هزارتومان واریز کردند.کارگزاری می‌گوید سهامت فروخته نشده؛ اما دفعه قبل که به بانک مراجعه کردم،گفتند سهام فروخته شده است.