•    4069...0912: کاهش ارزش پول بلوکه شده توسط کارگزاری‌ها در مورد دارایی پالایشگاهی‌ها چگونه جبران می‌شود؟ 40 روز است که 4میلیون تومان برای سهام پالایشگاهی ثبت‌نام کردم. اگر سهام نمی‌دهند پول بلوکه شده را بازگردانند.
  •   1810...0916: مگر قرار نبود یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی را به بازار سهام اختصاص دهند. مگر قرار نبود دولت از بورس حمایت کند تا سرمایه مردم نابود نشود. در حال حاضر قیمت برخی از سهام آنقدر پایین آمده که نمی‌توان حتی با آن یک آدامس خرید. مگر سازمان بورس صاحب ندارد که این‌گونه سرمایه مردم را به امان خدا سپرده‌اند و هر روز هم بی‌ارزش‌تر از قبل می‌شود. باور کنید اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور آمریکا شود تمام پول‌هایی که سمت بازار سرمایه رفته بود به سمت دلار و طلا هدایت می‌شود.
  •   3725...0916: من در ۳۱ شهریور۶۰درصد از سهام عدالت خود را فروختم. در 15 مهر مبلغی واریز شد و چند روز بعد هم مقدار کمی و دیگر هیچی برایم واریز نکردند. یک ماه از آخرین واریز گذشته و کسی هم جوابگوی ما نیست. من سهام خودم و بچه‌ام را برای شهریه دانشگاه فروختم.
  •   4509...0912: چرا سازمان بورس حجم مبنا و درصد نوسان را بالا نمی‌برد که سهامداران هرقیمتی که خواستند بفروشند بدون آنکه قیمت پایانی تغییر کند؟
  •   5405...0903: من یک سهامدار مثل میلیون‌ها سهامداری هستم که تحت تاثیر حرف‌های مسوولان، سرمایه‌ام را وارد بورس کردم و الان هم متضرر شده‌ام. چرا کسی پاسخگوی این وضعیت نیست؟
  •   3999...0916: شرکت تامین ماسه ریخته‌گری(کماسه) یک روند کاملا نزولی را طی می‌کند و تا به حال 58درصد ضرر کرده‌ام. چرا این شرکت با این فعالیت باید چنین عملکردی داشته باشد؟ روند نزولی فروش این شرکت هیچ توجیهی ندارد.
  •   9061...0912: چرا نمادهایی که تعلیق شده‌اند را باز نمی‌کنند. شاید سهامدارش به پول احتیاج داشته باشد و بخواهد با فروش آن جلوی ضرر بیشتر را بگیرد. سهامی که من خریدم از شهریور به بهانه برگزاری مجمع تعلیق شده است. دو هفته قبل مجمع هم برگزار شد، اما همچنان نماد بسته است و سهامداران هم نمی‌دانند این وضعیت تا کی ادامه دارد.