•  1134...0919: سهام کاشی را چون به ‌عنوان یکی از کالاهای اساسی صادراتی از آن یاد می‌شود خریدم. بین «کحافظ» و «کسعدی» دومی را انتخاب کردم که متاسفانه به شدت پشیمانم. چرا این سهم حتی روزهایی که تمام بازار سبز است قرمز می‌شود؟ اینکه حتی یک ریال از این سهم نتوانستم سود بگیرم به کنار، حتی موفق به فروش آن هم نشدم و مبلغی که روی این سهم سرمایه‌گذاری کردم 40 درصد کاهش پیدا کرده است. همین طور با توجه به شرایطی که این سهم دارد همه در صف فروش هستند و نمی‌توانم آن را بفروشم.
  •  8898...0912: 60 درصد از 30 درصدی سهام عدالتی که آزاد کردم هنوز به حسابم واریز نشده است. اردیبهشت اقدام به آزادسازی 30 درصد از سهام عدالتم از طریق بانک ملت کردم. پس از یک ماه 2 میلیون به حسابم واریز کردند و دیگر هیچ واریزی نداشتم. الان بیشتر از 6 ماه می‌گذرد و نه بانک و نه کارگزاری جواب درست‌وحسابی به من نمی‌دهند. این در حالی است که نسبت به اردیبهشت ماه قیمت سهامم پایین آمده و اگر بخواهند مابقی پولم را واریز کنند شاید کمتر از آن مبلغی که انتظار دارم شود. اگر نیاز به پول نداشتم هیچ وقت سهامم را نمی‌فروختم؛ الان شرایط به گونه‌ای است که هم سهام را فروختم و هم پولی دستم را نگرفته است.
  •  7836...0915: توصیه می‌کنم  تحقیقی در مورد شرکتی به نام «سخت آژند» انجام بدهید. این شرکت به دلیل عدم ارائه منظم صورت‌های مالی و اطلاعات غلط هیات مدیره به بازار حدود ۸ ماه بسته بود و بعد در بازار پایه باز شد. این سهم که در سال ۹۵ در قیمت ۵۰۰ تومان معامله می شد در حال حاضردر قیمت ۸۵۰ تومان صف فروش ساختگی دارد و هیچ گونه افزایش سرمایه و تقسیم سودی نیز در این چند سال نداشته است. سهامدار بیچاره در این چند سال، به جای این سهم هر چیزی می‌خرید بیشتر سود می‌کرد!
  •   2221...0913: به نظرم باید درباره برخی مصوبات و دستوراتی که مربوط به بورس و شاخص است تحقیقات گسترده‌ای شود تا مشخص شود چرا وضعیت بازار سرمایه به اینجا کشیده شده است.