۸۰۰۵...۰۹۳۹: مسوول رسیدگی به تخلفات نمادهای «تپمپی» و «وشهر» چه کسی است؟ ۶ ماه است که سهام این شرکت را خریدم و هیچ خریداری ندارد در وضعیت فعلی این دو شرکت هیچ حمایتی از قیمت‌ها نمی‌کنند و فقط می‌گویند به ما ربطی ندارد.

  ۱۸۱۰...۰۹۱۶: هر وقت تصمیم می‌گیرند از بازار سرمایه حمایت کنند اوضاع بدتر می‌شود. حداقل در این شرایط حساس دامنه نوسان را کاهش دهند تا ضرر و زیان سهامداران کمتر شود.

  ۷۸۸۱...۰۹۳۶: حدود ۲ ماه است که ۶۰ درصد سهام عدالت فرزندم را فروختم اما فقط برایم یک میلیون تومان واریز کردند و مشخص نیست بقیه‌اش را چه زمانی واریز می‌کنند.

  ۷۷۶۵...۰۹۱۲: آیا سهام عدالتی که فروختم به نرخ روز بازار حساب می‌شود یا به نرخ روزی که درخواست فروش زدم؟ چون قیمت سهام عدالت ۳ ماه قبل با قیمت روز آن تفاوت بسیاری دارد.

  ۱۸۱۰...۰۹۱۶: من معاملات «وپارس» را زیر نظر گرفتم در حالی که نزدیک به ۱۵۵ هزار تقاضای خرید به قیمت ۳۰۷۰ وجود داشت اما یک فروشنده با قیمت ۳۰۶۰ تومان تقاضای فروش داد و معاملات این سهام را به هم ریخت. این در حالی است که تقاضای فروش در آن لحظه حدود ۵هزار بود یعنی قدرت فروشنده بیشتر بود که بسیار واضح است معاملات بین حقوقی کد به کد می‌شود تا قیمت پایین بیاید و بزخری کنند.

  ۲۰۸۴...۰۹۳۶: سلام به همه کسانی که در چند ماه اخیر درگیر بورس بوده‌اند. به نظر می‌رسد شاخص در ۳ ماه اخیر تعمدی و با برنامه حقوقی‌های بازار ریزش داشته بنابراین اینکه کارشناسان ریزش شاخص را به انتخابات آمریکا ربط می‌دهند، تحلیلی بی‌پایه و اساس است و می‌خواهند واقعیت را از سهامداران تازه‌وارد پنهان کنند.

  ۶۶۵۳...۰۹۱۵: هر اتفاقی برای بازار سرمایه می‌افتد سریع به انتخابات آمریکا ربطش می‌دهند. خدا رو شکر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هم تمام شد و از این به بعد باید ببینیم دلایل ریزش شاخص و اصلاح عجیب و غریب قیمت‌ها را به چه چیزی ربط می‌دهند.

  ۳۳۸۷...۰۹۱۹: بازگشت قیمت دلار وسکه به مدار صعودی آن و رشد آخرین روز معاملات بورس نشان می‌دهد نقدینگی دوباره به بازارها برمی‌گردد، اما اگر مسوولان نتوانند اعتماد سهامداران را جلب کنند پول‌های مردم از بورس خارج و به سمت بازارهای دیگر هدایت می‌شود.

  ۶۵۱۱...۰۹۱۲: امروز بسیاری از صرافی‌ها به مردم قیمت نمی‌دادند و بازار گیج بود. اینکه کل اقتصاد ما معطل نتیجه انتخابات آمریکاست واقعا عجیب و ناراحت‌کننده است.

  ۸۹۷۰...۰۹۱۸: بالاخره یکی به ما نگفت که باید از انتخاب ترامپی که کل اقتصاد ایران رو‌ تحریم کرده و مردم  را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده خوشحال باشیم یا ناراحت؟! بالاخره باید این مردم تکلیفشون رو با خودشون مشخص کنند. ظاهرا تنها چیزی که برای سهامداران ما و بازار بورس مهمه سود آنی و منافع شخصیه وکلا بی‌خیال ملت و مملکت هستند!

  ۸۱۴۲...۰۹۱۹: انتخابات آمریکا در صورتی بر بازار سرمایه اثرگذار خواهد بود که تحریم‌ها برداشته شود و گرنه کماکان سقوط شاخص تا زیر یک میلیون بلکه در محدوده ۵۰۰ هزار واحد ادامه خواهد داشت؛ چون قیمت بیش از ۹۰ درصد سهم‌ها با سود عملکردیشان تناسب ندارد.

  ۱۲۳۲...۰۹۱۹: چرا وقتی دلار در اوج است، بورس به جای صعود، روند نزولی دارد؟