ثامید: شرکت توسعه و عمران امید با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از نوع افشای اطلاعات بااهمیت برای سال مالی منتهی به 30/ 9/ 1400 از شرکت در یک مزایده خبر داد. شرکت توسعه و عمران امید تعداد محدودی از واحدهای مسکونی-تجاری و اداری تکمیل شده و در حال اجرای خود را با شرایط ویژه (نقد و اقساط بدون بهره) از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می‌کند. حجم ریالی فروش پیش‌بینی شده در این اطلاعیه به میزان حداقل 60 میلیارد تومان برآورد شده که عملکرد آن در گزارش‌های آتی منعکس خواهد شد.

ورازی: شرکت بیمه رازی نیز در همین راستا طی روز گذشته با انتشار یک آگهی در کدال توضیحاتی درخصوص صورت‌های مالی حسابرسی شده 6 ماهه 1399 منتهی به سال مالی جاری برای سهامداران خود منتشر کرد. در این اطلاعیه به دلایل عدم‌مطابقت سود (زیان) پایه هر سهم فرم‌های کدال با صورت‌های مالی، برنامه وصول مطالبات از کارگزاری سایپا و برنامه شرکت برای نگهداری یا فروش سرمایه در سهام بانک آینده پرداخته و پاسخ داده شد.

وثنو: شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان نوین نیز در این میان با انتشار یک اطلاعیه با موضوعیت واگذاری سهام منتهی به سال مالی 31/ 6/ 1400 به سهامداران اعلام کرد وثنو اقدام به فروش 13 میلیون و 499 هزار و 462 سهم بیمه کوثر کرده که 19 میلیارد و 735 میلیون و 200 هزار تومان بهای تمام شده و 32 میلیارد و 372 میلیون و 900 هزار تومان نیز بهای فروش این تعداد سهام بوده است. سود حاصل از فروش نیز 12 میلیارد و 637 میلیون و 700 هزار تومان مرقوم شده است.

دلقما:  شرکت دارویی و بهداشتی لقمان با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال از دریافت مجوز تغییر نرخ فروش محصولات دارویی خود خبر داد. این شرکت در اطلاعیه خود نام 8 نوع داروی تولیدی را آورده که بیشترین درصد افزایش نرخ مربوط به داروی ایبوپروفن قرص400 میلی‌گرم 100 عددی با رقم 182 درصد و کافوکلد قرص 30 عددی با درصد تغییر 176 درصد است. کمترین تغییر نیز مربوط به محصول ممانتین قرص 10 میلی‌گرم 30 عددی با افزایش 17 درصدی است.

های‌وب: شرکت داده‌گستر عصر نوین نیز در پی انتشار یک اطلاعیه در کدال توضیحاتی درخصوص یکی از قراردادهای خود داد. شرکت داده‌گستر عصر نوین از افزایش ۲۵ درصدی قرارداد خرید و تامین تجهیزات اجرای پروژه ایجاد زیرساخت ابری پیام‌رسان‌های بومی با شرکت ارتباطات زیرساخت در قبال تحویل تجهیزات اعلامی خبر داد. ‌های‌وب به سهامداران خود گفت: بر اساس اعلام کتبی توسط کارفرما به قرارداد مزبور معادل 25 درصد افزایش به این شرکت ابلاغ شده است.

پترول: شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار یک آگهی در سایت کدال از افتتاح واحدهای فاز دوم پتروشیمی ایلام در سال مالی منتهی به 31/ 2/ 1400 خبر داد. پترول در این اطلاعیه به سهامداران خود گفت: فاز دوم شرکت پتروشیمی ایلام، (زیرمجموعه پترول) شامل واحدهای سولفورزدایی و الفین و همچنین پروژه انتقال آب از سد شهدای ایلام روز پنج‌شنبه افتتاح خواهد شد. با افتتاح واحد الفین شرکت به‌عنوان الفین سیزدهم کشور، 750 هزار تن محصول شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز و سوخت مایع به ظرفیت عملی تولید کشور افزوده خواهد شد. این در حالی است که آثار مالی بهره‌برداری از شرکت پتروشیمی ایلام بر وضعیت مالی و سود و زیانی این شرکت در حال حاضر مشخص نبوده و بدیهی است به محض دریافت هرگونه اطلاعات مالی مرتبط، افشای عمومی آن انجام خواهد شد.

پدرخش: شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در افشای اطلاعات بااهمیت خود از نتایج برگزاری مزایده منتهی به سال مالی 30/ 12/ 1399 خبر داد. در این اطلاعیه آمده است آگهی مزایده فروش یک واحد صنعتی واقع در شهرک کاسپین قزوین در روزنامه اطلاعات شماره 27724 مورخ 20/ 9/ 1399 درج شد و به دنبال آن فرم شرایط شرکت در مزایده در اختیار متقاضیان قرار گرفت که به دلیل عدم‌شرکت متقاضیان در مزایده در فرجه قانونی، هیات مدیره فروش واحد صنعتی مذکور را خارج از مزایده با رعایت قیمت کارشناسی تصویب کرد.

افرا: شرکت افرانت نیز در ادامه واکاوی‌ها در سامانه کدال با انتشار اطلاعیه‌ای با موضوعیت افشای اطلاعات بااهمیت درخصوص نتایج شرکت در مناقصه، اعلام کرد موضوع مناقصه خرید تجهیزات و اجرای خدمات سیستم اعلام و اطفای حریق مرکز تهران و مرکز مخابراتی اصفهان است که ارجاع کار (PO) خرید تجهیزات و اجرای خدمات سیستم اعلام و اطفای حریق مرکز تهران و مرکز مخابراتی اصفهان، طی نامه‌ای تقاضا شده نسبت به تامین تجهیزات مذکور تا سقف 3 میلیارد و 395 میلیون و 131 هزار و 400 تومان در بخش ریالی و تا سقف 339 هزار و 766 یورو در بخش ارزی با هماهنگی واحدهای زنجیره تامین و پروژه و تحویل رایگان در مرکز اعلام شده اقدام شود.

ونفت: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت نیز با انتشار یک اطلاعیه در کدال از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده در سال مالی جاری خبر داد. طی اطلاعات مندرج شده در کدال ونفت قرار بود 96 درصد از سهام شرکت تابعه جوی‌گستر نفت را واگذار کند که در نهایت مزایده مذکور بدون برنده پایان یافت. ارزش کارشناسی این سهام 8‌میلیارد و 843 میلیون و 400 هزار تومان بود.

زنجان : شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان در کدال درخصوص تعیین تکلیف بند 9 گزارش حسابرسی منتهی به 20/ 12/ 1398 توضیحاتی را به سهامداران ارائه داد. این شرکت تصریح کرد: پیرو تکلیف مجمع عمومی سالیانه سال‌های مالی منتهی به 29/ 12/ 1397 و 29/ 12/ 1398 مبنی بر تعیین تکلیف 979 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شده بابت خرید دفتر کار برای شرکت، موضوع یادداشت توضیحی 5-11 اشاره شده در بند 9 گزارش حسابرسی مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به 29/ 12/ 1398 و باتوجه به عدم‌انتقال سند قطعی توسط فروشنده و به نتیجه نرسیدن دعاوی حقوقی مطرح شده، در این راستا موضوع معامله مجددا توسط هیات کارشناسان رسمی کارشناسی شد و قرارداد موصوف با توافق طرفین اقاله و موضوع بیع‌نامه به مبلغ 194 میلیارد ریال مجددا به فروشنده واگذار شد.