•   5709...0912: این طور که به نظر می‌رسد مشکل اصلی بازار سهامدارانی هستند که از بازار خارج می‌شوند.خب این وضعیت را چه کسانی به وجود آوردند. اظهارنظرهای متفاوت درباره وضعیت بورس توسط برخی مسوولان باعث شده سهامداران نتوانند تصمیم درستی برای ماندن در این بازار بگیرند.
  •  9002...0916: بیشتر از 10 ماه از فروش سهام عدالتم می‌گذرد و تنها 2 میلیون تومان به حساب من واریز کردند. از اردیبهشت که درخواست فروش 30 درصد از سهام عدالتم را به بانک ملت دادم در دو قسط یک میلیون تومانی مجموعا دو میلیون تومان پول به حساب من واریز شد و باوجود مراجعه مکرر به بانک و حتی تماس با کارگزاری هیچ پاسخی دریافت نکردم. این در حالی است که سهام عدالت بنده در اردیبهشت بیشتر از الان می‌ارزید و عملا در دو جنبه ضرر کردم؛ هم به دست نیاوردن کل پولم و هم سقوط ارزش سهمم.
  •  6543...0919: از رئیس جدید سازمان بورس تقاضا داریم به تخلفات حقوقی‌ها رسیدگی کند. از آغاز اصلاح قیمت سهام،حقوقی‌ها هر کجا به نفعشان نبود صف فروش راه انداختند و سهامداران تازه‌وارد را از مسیر منحرف کردند. مسوولان باید به این موضوع رسیدگی کنند و ببینند چرا حقوقی‌ها با بازار این کار را می‌کنند.
  • 0064...0919: چرا با وجود تصویب 8 بند برای بهبود وضعیت بورس، دیروز بازار ریخت؟ آیا مسوولان نمی‌دانند مشکل بازار کجاست؟ چرا سیاست‌گذار هر کاری برای بازار می‌کند سهامداران جور دیگری واکنش نشان می‌دهند.
  •  8795...0920: اگرقیمت دلار به 15 هزار تومان برسد تکلیف بازار سرمایه چه می‌شود؟ اصلا اگر می‌توانستند دلار را به 15 هزارتومان برسانند چرا همان موقع که به 30 هزار تومان رسید بازار دلار را مدیریت نکردند؟ اگر قرار است شاهد کاهش قیمت دلار باشیم تکلیف سهم‌های دلارمحور چه می‌شود. لطفا در این رابطه توضیح دهید.
  •  3428...0915: کاش یکی توضیح بدهد که مسوولان در مورد بورس منفعت شخصی را در نظر می‌گیرند یا منفعت عمومی. حداقل تکلیفمان را روشن کنند.
  •  6689...0916: به نظر من اگر به وضعیت بورس رسیدگی نکنند و مشکلاتی را که خود مسوولان در این بازار به وجود آوردند حل نکنند، شاهد افزایش مشکلات اقتصادی خواهیم بود. با رشد بورس مردم می‌توانند تا حدی از عهده این تورم افسارگسیخته بربیایند درغیر این صورت مشکلات بیشتر می‌شود.
  •  5690...0912: «کسعدی» چرا درست نمی‌شود؟ ‌بیشتر از 10 ماه است که در بورس سرمایه‌گذاری کردم و با 20میلیون تومان ضرر خارج شدم. ضرر مرا در بازاری که جناب رئیس‌جمهور نسبت به آن اطمینان داده، کی باید پاسخگو باشد؟‌ بیشترین ضرری هم که کردم مربوط به سهم کسعدی بود که دیگر واقعا ازش ناامید شده بودم. من که با ضرر از این بازار بیرون آمدم، اما این رسم مدیریت و مردم‌داری نیست.